Gå til innhold

Hva synes dere om damer som er gift med menn med god økonomi som ser gjennom fingrer for gjentatte utroskap fordi de har det økonomisk greit.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har sett en del eksempel på det i det siste.

Og synes det er rart.

Da snakker vi ikke om enighet og åpne forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg datet en ganske rik mann en gang. Jeg synst vi var ulike og jeg ønsket ikke å gå videre med forholdet. Kan tro jeg fikk mange negative komenterer på den avgjørelsen.

"Du kunne jo fått alt du ville" - sa dem, men hva hjelper det når man ikke elsker personen.

 

Så det er maaaaaange blinde koner med en rik mann. De ser det de vil se. Selv synst jeg det er så stakkarslig. Tenk å ikke kunne klare seg selv. Finnes en lang liste med fotballfruer, kongelige osv på den listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, deres problem, men jeg syns egentlig synd i dem...

 

1. De kan umulig elske mannen sin (jeg hadde iallefall ikke taklet at MIN mann skulle ta i en annen dame!!)

 

2. Mannen kan umulig elske kona, og der er null respekt for forholdet.

 

3. Fasade og materialistiske ting er det viktigste i livet.

Det er TRIST !!!!

 

De velger dette selv, noe som MÅ bero i utrolig lav selvtillit.. Fysj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo noen som er gifte med "fattige" menn som ser mellom fingrene for gjentatt utropskap også:)

Synes synd i dem,uansett om mannen er rik el fattig.

Men det er opptil hver enkelt hvordan man vil leve livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig guffent dømmende dere er. Folk ordner seg ulikt. Ikke alle synes hvem mannen (eller kona) ligger med definerer alt som er viktig her i verden. Det finnes mange måter å selge seg på, mange måter å svikte på og mange måter å finne lykke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guffent dømmende? Det er ingenting dømmende med kliniske fakta. Mulig du er for emosjonell til å se dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker som så at enhver som blir hos en mann som behandler dem dårlig, enten det er utroskap, vold, eller psykisk mishandling, må ha ufattelig dårlig selvtillit og egentlig ikke ha noe tro på at de fortjener bedre.

Hadde mannen min vært utro så hadde jeg pakket sekken og gått for jeg fortjener bedre, samme pokker om han har 10 kroner på konto elle r10 millioner!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at enhver som blir hos en mann som behandler dem dårlig, enten det er utroskap, vold, eller psykisk mishandling, må ha ufattelig dårlig selvtillit og egentlig ikke ha noe tro på at de fortjener bedre.

Hadde mannen min vært utro så hadde jeg pakket sekken og gått for jeg fortjener bedre, samme pokker om han har 10 kroner på konto elle r10 millioner!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke det med kliniske fakta. Hvilke fakta? Og det er vel de dømmende damene som er emosjonelle (moralsk forargede), jeg presenterer et ganske rasjonelt argument om at mennesker er ulike og ordner seg ulikt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver guffent dømmende. Det tyder på en emosjonell reaksjon i deg, en negativ følelse du fikk av å lese ting du ikke likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de blir på grunn av at de har det økonomisk greit, kan de neppe elske mannen så veldig høyt. Og en mann som er utro gjentatte ganger elsker vel kanskje ikke kona så høyt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sånn sett! Jeg skal ikke legge sjul på at jeg får grøsninger av at så mange mener de vet hva som er best for andre og dikterer hvordan man skal leve rett! Jeg synes det er oppsiktsvekkende hvor fæle damer er mot hverandre, hvor løst ordet hore sitter, og hvor lite villige vi er til å godta folks ulike ønsker og drømmer og prioriteringer. Verden er ikke så innmari svart/hvit, og jeg blir satt ut av at det er så mange som ikke skjønner det! Så da har du for så vidt helt rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen her som har sagt at prostitusjon er galt, for min del får folk "ordne seg" som de vil. Men det ER prostitusjon når man bytter sex for penger, det er selve definisjonen på det.

 

Er man sammen med en mann (eller kvinne, for den del), KUN fordi man får økonomisk gevinst av det, så bedriver man prostitusjon. Så får folk synes hva de vil om det.

 

Hvis det er noe man trakter etter, så værsågod, jeg bryr meg ikke. Men jeg kunne altså ikke tenkt meg å ha det sånn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å lese hvor svart/hvitt alle ser på en sak... hvis noen er sammen med en mann/kvinne med masse penger og han/hun er utro. Tror dere pengene er eneste andre parten legger til grunn for beslutningen som taes? Kanskje har de barn? Et langt forhold bak seg? Er maaange ting som spiller inn, ikke bare økonomi!!! Idioti å kalle det for prostitusjon... Da høres dere sjalu ut, enkelt og greit. Alle har problemer i forholdet til tider - og ingen kan vite hvordan ting egentllig henger sammen!

 

Jeg var utro en gang, tilstod, angret og ble tilgitt... Hadde det vært meg som hadde pengene i fam så hadde vel mannen blitt sett på som prostituert. Men i dette tilfellet var det min mann som hadde pengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg aldri hadde kunnet gjøre selv. Men hva andre gjør legger jeg meg ikke borti, om noen velger å godta det så gjerne for meg..

 

Men jeg greier ikke å synes synd i de når de blir bedratt igjen etter å ha godtatt forrige sidesprang, for å si som dr.Phil (som av og til sier noe nyttig selv om det er langt imellom): En er selv ansvarlig for hvordan en tillater at andre behandler en.

 

Om man godtar utroskap kommer man til å bli bedratt. Sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...