Gå til innhold

Tøft å være liten tass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann fikk stor-gutt seng nå når han fyllte 3 år. Men han trivdes ikke med det, datt ut av senga ett par ganger og ble utrolig kje og legge. Gikk nesten ei uke før jeg begynte å koble at han syntes senga var utrygg. Han var nemlig kjempestolt av å ha fått stor seng, samtidig som lillebror flytta inn....

Heldigvis har vi kjøpt en seng med 3 halvhøye sider, så da snudde vi den åpne sida mot veggen. Har gått mye bedre de siste nettene, men første natta etter at vi snudde senga så holdt han seg fast i sprinkelsida når han sov. Stakkars!

Så har han blitt bitt i barnehagen i dag...såpass at det gikk hull og vi snart skal til legen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hørtes ut som ei hard uke før som er både stor og liten på en gang.

Hvordan gikk det hos legen med han?

Skrevet

Hm, ser at det skal være to svar her men bare FruSkurk sitt vises...jaja!

Ikke så greit å være både stor og liten på samme tid nei! Også river trass og sjalusi i kroppen i tillegg. Ikke bare, bare å ha en lillebror som hermer og sjarmerer...

Ble en kort tur inne hos legen da! Jeg så ikke såret før enn jeg hentet han for å dra til legen. Såret var ikke så allverden, hadde riktignok gått hull på huden, men det tilsvarte mest ett skrubbsår. Legen hadde på desinfeksjon også fikk vi beskjed om at han trengte penicilin hvis såret skulle bli hovent og betent. Han hadde lekt som vanlig etterpå så var nok mest vondt der og da. Hadde ritkignok ikke lekt mer med hun som beit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...