Lulu♀♂♀ Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Hei, noen som har tatt eksamen i samfunnsfag saf1001 gjennom privatistweb og lest selv? Hvordan gikk det? Jeg har meldt meg opp idag for å forbedre vgs karakteren. Kan noen hjelpe meg med læreplanen og eventuelt pensumbøker dere har lest til eksamen? Dette er det eneste info jeg finner: http://www.udir.no/grep/Lareplan/?laereplanid=1097986
Lulu♀♂♀ Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2010 Oi, sorry. Innlegget skulle til skravlesiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå