Gå til innhold

er andregangs, 37+3 nå, hode har lagt seg ned,symfysemålene har flata ut og jordmor sier magen er litt liten..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er over streken i midten fordi.. (på arket).

 

 

Jeg fødte 5 dager før termin sist gang, er det stor sjangse for at denne blir født før termin også?

 

er det noe relatert med fødsel, som jeg burde vite, ang symfysemålene som har flata ut? siden babyen ligger med hode ned nå, større sjanse for fødsel før tida,pga det?

 

er så stressa.. vil ikke føde ennå(sambo stikker på offshore-jobben sin, og kommer tilbake noen dager før termin,men for sent i forhold til når førstemann kom.. ) er så redd for å må føde alene :(

 

mange spm, håper noen vil svare :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor snakker du ikke med jordmoren din da hun gir deg denne infoen? og hvorfor spør du ikke henne?

Her vil du få magen erfaringer men mulig ingen fagkyndig svar..

Lykke til med graviditetn din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg tenkte ikke så my over det, når jeg var der inne bare.. istede for etterpåklok,er jeg vel et etterpå-spørsmålstegn :P hehe! takk skal du ha :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært alvorlig hadde hun nok sendt deg på ultralyd.

Er du redd så kan jo du ta en telefon til føden.

 

Hos meg har det alltid flata ut de siste 3 ukene. Og magen har vært liten. Da alle har snakket om at jeg kommer til å EKSPLDERE har jeg da stoppet opp å vokse.

Jordmødre og leger like bekymra hver gang. Med førstemann sendte legen meg i hast på klinikken, så bekymra var hun.

Men har født 4 friske barn på 4 kilo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...