Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 hemma...facebookbeskrivelse....for ei kjedelig kjerring.. jeg er en godt voksen dame. er gift . har jammen vært gift i 25 år til høsten. er en positiv og en gladjente trur jeg.har tre barn . og to barnebarn. men jeg føler meg ikke gammel for det. selv om min ene datter sier jeg er sååå gammel. man er ikke eldre enn man føler seg. jobber i helsevesenet. liker det veldig godt. skikkelig tam dame...gla min mor har mer futt i seg;)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Denne er også skikkelig døv. "eg e en jente som liker å være med venner og eg e en jente som man kan stole på og hvis noen forteller meg noe så sier eg ingenting videre"
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Hvorfor er ho tam? Fordi ho har vært gift i 25 år? Bedre å bytte ut litt innimellom???
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Dust..Hun er TAM fordi hun skriver det hun skriver....Kjedelig informasjon som alle på vennelista allerede vet...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Det er litt pinlig med de beskrivelsene av seg selv. Hver gang jeg åpner profilen min lyser det mot meg: "Skriv noe om deg selv". Så at ei dame hadde skrevet: "Happy, enjoying life". Den var jo fin... kanskje bortsett fra at det burde vært på norsk.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Her er en: Mamma til 3. Gift. Jobber på Kiwi. Interresant...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 11:50: det er eg som skrive det om meg sjølv på facebook hyggeleg å sjå at du latterleggjer meg her inne.eg skal finne ut kven du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå