Gå til innhold

Ansiennitet i barnehage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når det står i stillingsannonsen til assistentjobb i barnehage at lønnen er 239.000-306.000 etter ansiennitet, teller da mine 5 år i butikk som ansiennitet?

Eller må man ha jobbet i barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som assistent i barnehage teller faktisk alt, så det spiller ingen rolle hva du har jobbet med bare du har jobbet.

 

Jeg fikk ihvertfall full ansenitet selv om jeg aldri har jobbet i barnehage før, men vet ikke om det er forskjell på private og kommunale barnehager da. Jeg fikk full ansenitet i en kommunal barnehage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg ble så usikker, for ei venninne fikk 7 års ansiennitet i barnehage etter å "kun" ha erfaring fra butikk tidligere, mens ei annen venninne (i en annen kommune og barnehage) ikke fikk noe ansiennitet selv om hun har jobbet 3 år i butikk. De ansatte i hennes barnehage mener at de antageligvis hadde gjort feil i hu andre venninnen min sin barnehage, siden hun ikke skulle hatt noe ansiennitet etter å ha jobbet 7 år i butikk, fordi man må ha jobbet i barnehage for å få denne ansienniteten.

 

Uff...ble rotete dette, men håper du forstår.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der jeg jobber får assistendene med seg ansienitet fra alle jobber også de som ikke er relatert til arbeid i bhg.

 

førskolelærerne får kunn for ansinitet etter endt utdanning. desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Da kan jeg kanskje regne med å få 5 års ansiennitet. Det var kjekt å høre, selv om det sikkert ikke er så mange tusen ekstra i året det er snakk om ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Da kan jeg kanskje regne med å få 5 års ansiennitet. Det var kjekt å høre, selv om det sikkert ikke er så mange tusen ekstra i året det er snakk om ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk nesten ikke noe ansiennitet jeg...

Fikk bare for de årene jeg hadde hatt barn selv. Har jeg blitt lurt?

Privat bhg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...