allabarna Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Er det noen som vil dele sine erfaringer med denne minipillen? Jeg vurderer å starte på den, jeg ammer.
Mia29 Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Har hørt tidliger at det er mange forskjellige opplevelser med denne. Men min erfaringer er gode. Har hatt mye bivirkninger fra p-piller tidligere. De ble langt færre med cerazette. Jeg mistet mensen, det er litt på godt og vondt. Kjekt å ikke blø, men litt skummelt da jeg gikk og lurte på om jeg var gravid uten å merke det. Blir en vanesak. Etter noen negative tester lærte jeg meg til å stole på pillen. Ble lett gravid da jeg sluttet. Har ikke brukt den mens jeg har ammet.
Gjest Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Gikk på den begge gangene jeg ammet, men sluttet så fort jeg kunne for å si det sånn Mye blødninger i hytt og pine...
allabarna Skrevet 27. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2010 Såpass ja... Takk for svar. Andre med erfaringer?
Gjest ->>- Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Djevlepille, småblødninger i fleng. Men altså, jeg har inntrykk av at Cerazette (og Conludag) er litt enten-eller. De de funker bra for, mister gjerne mensen helt og har lite bivirkninger. De de ikke funker noe særlig for, har småblødninger i ett kjør og gjerne en bråte hormonelle bivirkninger on top. Så det er jo bare å prøve, egentlig.
The Bad Gal Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Hodepine, blødde hele tiden, nedstemt, kvalm, syklusen helt på bærtur i et helt år etterpå(og jeg brukte bare 1 brett) Anbefaler den virkelig ikke.
Gjest Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Den slutta jeg med fort. Gikk og småblødde hele tiden.
Tiddelidu! Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Bortsett fra vektoppgang på 3-5 kg da jeg startet opp, gikk det veldig fint i 2-3 mnd. Etter dette blødde jeg hver dag, i forskjellig mengde (men ikke mye). Er tilbake på samme merke som før fødselen nå. Jeg ville ikke valgt merket en gang til, men det kan jo hende den funker fint for deg :-)
Stoltmamma09 Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 Fikk kviser og hadde uregelmessige blødninger. Slutta med de med en gang jeg sluttet å amme.
entil :) Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Har sett mange lignende tråder om Cerazette her inne tidligere. Vil tro konklusjonen er at det er veldig varierende. Jeg har f.eks.bare positive erfaringer. Man blir vel nesten nødt til å prøve å finne ut hva man synes.
pruprrup Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 Likte den ikke, ble skikkelig nedstemt av den, ga seg når jeg slutta.
Gjest Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 Kjempebra. Ingen bivirkninger, og mistet mens. : -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå