Gå til innhold

Masse overflødig hud.. hater kroppen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gått gravid to ganger, med påfølgende (helt normal) vektøkning, ser jeg snart ut som en gammel dame. Det er løs hud overalt, det er omtrent ikke en centimeter på kroppen min som ser fast og fin ut, unntatt hender, føtter og øvre del av ansiktet. Dette plager meg, virkelig, jeg ser fryktelig ut! Hadde det ikke vært for den løse huden, så hadde jeg jo vært ganske fin! Folk tror jeg overdriver, for når jeg har klær på, ser det ikke så ille ut. Men uten klær ser jeg ut som en geleklump. Eller, mer som en deigklump. Det er valker og det disser og vagger overalt! Har fått så mye heng i magen etter svangerskapene at jeg får en skikkelig svettestripe på trusa/singleten. Og overarmene mine ser mer ut som vinger enn som armer. Lårene mine og magen disser så mye at når jeg stopper opp disser de videre i flere sekunder før de står stille. Eller.. HENGER stille..

Jeg har trent masse. Jeg har egentlig en passelig stram og muskuløs kropp. Langt der inne, under all huden..Men dess mer jeg trener og dess mer fett jeg har tatt av, dess mer slapsete blir huden!

Hva kan jeg gjøre!?? Dette tærer virkelig på selvtillitten!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som kan gjøres er faktisk kirurgi...Desverre..

Men noen får det dekket...Hør med legen, om du bør søke

Skrevet

Snakk med legen din! Du kan sikkert få dekket operasjon til noe. Magen f. eks. Har man over 5 cm. heng (tror det var 5), og den skaper problemer som f. eks. eksem/utseltt under hudfolden kan du få dekket bukplastikk.

Ellers.. Ta et lite lån. Du skal jo ha det bra med deg selv. Løs hud får man jo ikke trent vekk.. Er jo en grunn til at alle som har gått ned mange mange kilo må operes etterpå for å få en stram hud igjen.

Skrevet

Operere det bort eller venne deg til det. Har man mye overskuddshud er det fint lite man selv kan gjøre sånn ellers. Å øke muskelvolum vil jo kunne hjelpe litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...