Gå til innhold

Vi har ikke støvsuger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men vi vakser alle gulvene i huset grundig 3-4 ganger i uken, går det bra da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør d vel:) Bedre vil jeg si:)

Men da har dere ingen tepper regner jeg med?

Skrevet

Teppene taes ut og ristes ca 2 ganger i uken. Deretter henger de ute for lufting i et par timer.

Skrevet

Har heller ikke støvsuger. Men det er fordi jeg kastet den gamle når vi flytta (2,5 mnd. siden). Har ikke hatt råd til og kjøpe ny. Men syns egentlig det er bedre å få vasket over gulvene et par ganger i uka. Føles renere. Eneste jeg savner støvsugeren til er sofan.

Skrevet

Vasker 3-4 ganger i uka? Høres ut som et alvorlig tilfelle av støv på hjernen.

Skrevet

Da har dere ikke hund ihvertfall, hehe. Her støvsuges det 1-2 ganger hver dag pga hundehår. Sukk.

Skrevet

Har du ikke råd til støvsuger eller vil du ikke ha ? De hadde nettopp salg på støvsugere på coop obs.. Vet ikke om det er salg der enda.. Der kostet de bare 400 og jeg er kjempefornøyd med den vi kjøpte:-) Dersom du er lei av å vaske kan du jo kjøpe kost med støvbrett.

Skrevet

Mi mann jobber innen renhold så vi er begge veldig glad i å ha det rent. Nå har vi kun en baby på 6 mnd så liker å få vasket så ofte vi har tid. Vi har lys eikeparkett så det virker som om støvet vises fort på det. Men en støvsuger hadde vært grei å ha på lur likevel. Skal sjekke OBS jeg:)

Skrevet

Det beste med støvsuger er at det re lettere å få ren sofaen, og å få bort alt støvet som lurer seg inn i hjørnene. Vi levde uten støvsuger en stund, og jeg syntes det var fryktelig tungvint. Eller, egentlig tror jeg ikke at jeg skjønte hvor ufattelig tungvint det var før vi fikk støvsugeren til å fungere igjen;)

Skrevet

kjøp deg vannpistol mye morsommere.

Skrevet

Hahahahaaaa-den siste der likte jeg kjempegodt! Gud, vaske 3-4 ganger pr uke?? Hadde ikke fått gjort noe annet da jo...Lønner seg å utsette ungen for LITT "møkk" da vet du, så blir h*n litt herda..

Skrevet

Vi har støvsuger, men bruker sann jiff støvmopp greia mye mer enn støvsugeren. Den mopper jeg over gulvet med minst en gang om dagen. Vaske gjør jeg bare etter behov egentlig. Blir ikke så skittent når vi ikke går inne med sko og slikt:)

Skrevet

Jeg støvsuger egentlig veldig sjeldent, men sofaen, madrassene i sengene osv må jo støvsuges da. Hvordan fjerner du bøss i sofaen uten støvsuger?

Gulvet tørrmoppes sikkert en gang om dagen, men nå har jeg ei på 1,5 år og ei på 3 år da. Selv om de bare spiser ved bordet blir det liksom bøss og smuler overalt synes jeg ;)

Gulvet støvsuget skikkelig, fra hjørne til hjørne, under alle møbler osv annenhver uke. Da vaskes også gulvet skikkelig, men ellers bruker jeg bare tørrmoppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...