jordbærsjokolade Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Jeg tror liksom at man kun bruker badedrakt innendørs:) Har liten lyst til å stille i bikini:/
La Perla Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Neida, badedrakt på stranden går helt fint.
Mia29 Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Jeg fikk streng beskjed av jordmor at etter fødselen burde jeg vente minst ett år før jeg solte meg i bikini, burde også unngå det mens jeg var gravid for ikke å bli skjoldete og missfarvet. Så på meg blir det badedreakt en god stund fremover. Synes ikke jeg så dum ut i sommer rent bortsett fra at badedrakten min helt klart er moden for utskiftning.
SagflisiHåret Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Badedrakt kan være kult og fint. Finn en retro en, da blir du stilig:)
jordbærsjokolade Skrevet 27. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2010 Åh, så bra:) Da blir det badedrakt!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 jeg bruker badedrakt på stranden men det er fordi jeg har fått slaske mage med fult av strekkmerker etter tre fødsler. så jeg føler meg ikke fin i bikine lenger. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå