Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Trenger ny telefon, men aner ikke hvilken jeg vil ha. Er jo en jungel der ute ;-) Har kikket på en del ulike, men føler at man enten må velge mellom liten og nett, men med dårlig kamera og lite ekstra, eller stor og tung med touch-skjerm og masse muligheter. Har egentlig ikke lyst på i-phone og lignende telefoner, samtidig som jeg liker funksjonene deres. Synes det er så store. Så egentlig har jeg følgende kriterier til en mobil: *Helst liten og nett, gjerne med flip *Bra kamera og god litt stor skjerm *Kunne legge over lydbøker (blir samme prinsipp som å legge over musikk) *Ha god nok skjerm til at det går an å gå på nett med den *Tåle litt, altså være en tanke robust *Helst ikke altfor dyr, men kan betale litt for en god en Noen forslag?
abella Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Sjekk ut Nokia E72, tror den skulle oppfylle de fleste av kriteriene dine.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2010 Takk for tips :-) Fant dette om den: http://www.mobilen.no/wip4/test/detail.epl?id=41634 Ser jo veldig bra ut, men er litt skeptisk til tastatur, mannen har det på sin mobil nå og bruker jo sikkert 5 ganger så lang tid på skrive en sms nå enn med vanlige tall-taster.
Minnie Mom Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Sjekk ut SE X10 mini Pro. Har den og elsker den! Tror den skulle tilfredsstille dine krav.
blomstre Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Skulle svare det samme som Minnie Mom. Jeg får min i dag :-) Gleder meg! - er liten - har tuch skjerm (dog mindre enn de andre... ettersom den er liten...) - har utskyvbart tastatur - kamera 5 MP Har gjort det bra i tester på amobil.no bl.a. Du kan jo ta en titt.
Minnie Mom Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Jeg bruker ikke lenger tid på å skrive mld på fullt tastatur. Men det kan være en fordel å ikke ha altfor store fingre... )
Gjest Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Sony Eriksson W995.. har vanlig tastatur og alt du ber om.
Gjest Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Liker heller ikke touch, så fant denne.. har bare hatt den noen dager, men veldig fornøyd så langt.
Minnie Mom Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 W995 er også en veldig bra telefon!! Har hatt den og den er helt super.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2010 Takk for tips jenter :-) Likte begge de siste forslagene. Hvordan er kamera på disse to? Når dere overfører bilder til pc'en, er kvaliteten god nok da? Altså til å fremkalle dem osv.
Gjest Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 W995 har 8 megapixel kamera. Har ennå ikke prøvd å overføre til pc.
vildejenta Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 Om du ikke vil ha touch telefon så er sony ericsson w995 en god anbefaling, den er forholdsvis "gammel" så den er billig nå.. Den har 8 mpx kamera, og jeg syns det kameraet er bra, lagt over bilder til pc, bestilt forstørrelser, fotobok osv med de bildene og jeg syns de er veldig gode! Ellers er det en bra telefon, bruker den mye til internett osv, det er skyvetelefon, så den tar ikke så stor plass. Jeg er ute etter ny telefon selv, har hatt min w995 i 1,5 år nå, så har litt lyst på ny, så jeg vurderer sony ericsson x10, har mest lyst på den store, siden den har 8 mpx kamera, men den er så innmari svær syns jeg, og jeg syns x10mini blir for liten, og den har bare 5 mpx kamera.. men det er jo smak og behag..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 Jeg har W995 og den har ligget tre kvarter nedi en bøtte med vann, blitt bitt på, sikla på, kasta i gulv og lever enda. har ikke vært på service en eneste gang! Beste mobilen jeg har hatt
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 27. august 2010 Hm, tror jeg går for W995 jeg :-) Høres ut som telefonen for meg ja.
Trollmor m/ trolljente Skrevet 27. august 2010 #16 Skrevet 27. august 2010 Har forgjengern til w995 (595). Er superfornøyd Mindre pixel på kamera, men funker fint å fremkalle bilder:)
moe_ Skrevet 27. august 2010 #17 Skrevet 27. august 2010 W995 anbefales - liten og nett, 8MP kamera, lydbøker og musikk og bilder overføres fint. Eneste du skal være obs på er at dekselet på baksiden er ordentlig "låst". Første telefonen som flisleggeren har på andre året, og han er ellers rå på å drepe mobiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå