Gjest sug lut Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 ...at Tybring-Gjedda påstår at han og jeg har et felles verdigrunnlag.
Blubblubb Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 ...og representerer folk flest!? Er ikke FrP godt under 20% for tida? Jeg har 10 års førstehåndserfaring fra en av disse skrekkelige flerkulturelle enklavene som han mener river Norge i filler. Man kan si mye om dem, og man kan gjerne diskutere integreringspolitikk både prisippielt og praktisk, men true norsk kultur gjør de definitivt ikke - tvert i mot. Ingen er så markert norske som "etniske nordmenn" i Groruddalen ;-) Makan til kunnskapsløst tøv! Jeg måtte slutte å lese kronikken, jeg fikk så vondt i hodet av å riste på det...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Jeg er ikke som folk flest, og takke faen for det.
Patetica fåkksi Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Det er idioti fra begynnelse til slutt. Det er faktisk ikke noe mer å si om den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå