Gå til innhold

Jeg prøver meg her:)


ana baroma

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke føde barn selv, men nå er altså vår kjempeherlige surrogat i USA gravid! Vi har termin i april 2011, og foreløpig ser alt bra ut:) Vi har god kontakt med henne, og gleder oss veldig til fortsettelsen med ultralyder og alt som følger med.

Jeg har selv født et barn, men etter den fødselen er det umulig å få flere barn. Men søsken ønsket vi, og vi ser at barnet vårt trenger det. Heldigvis fungerer mine egg enda, så vi slipper å gå donorveien.

Det har vært en lang reise hit vi er nå, og vi er helt trygg på situasjonen:) Vi ønsker å gjøre dette til et så "normalt" svangerskap som vi bare kan, så derfor prøver jeg meg her inne for å kanskje følge flere som er gravide og kommet omtrent like langt som meg.

Om det er noe dere lurer på, så er det bare å spørre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med graviditeten :)

Dere har nok vært gjennom en lang prosess og jeg ønsker dere masse lykke til videre. Velkommen inn hit skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Siden du har født en gang før vet du jo veldig godt hvordan surrugatmamman har det sånn i forhold til graviditeten så det hjelper vel litt når man skal sette seg inn i situasjonen. Utrolig spennende sånt altså, fantastisk gjort å være surugatmor- hadde aldri kunne gjort det selv men syns det er veldig stort av de som gjør det :-) Siden det er dine egg så blir barnet "helt" ditt og mannen din sitt da eller?

 

Blir spennende å høre mer :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det;)

Joda, det blir jo vårt genetiske barn, og vårt barns "helsøsken". Surrogaten har uansett ingen genetiske bånd til barnet, men helkt klart en del følelsesmessige. Derfor ønsker vi å ha kontakt med henne i ettertid så mye som mulig.

Hun er virkelig fantastisk, på så mange måter!!

Vi får vårt navn på fødselsattesten, men jeg må uansett stebarnsadoptere når vi kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra og gratulerer! Velkommen til april-klubben! Blir spennede å følge hverandre fremover. Har de lik oppfølging av svangerskap i statene, eller er det stor forandring fra Norge? Får barnet deres amerikansk statsborgerskap eller skal barnet fødes i Norge? Må dere søke om norsk, eller skjer det automatisk når dere "adopterer"? Er så nysgjerrig av meg, så må jo bare spørre litt, hehe. Når er termin? Igjen, gratulerer og velkommen hit inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, barnet får am statsborgerskap, så vi reiser hjem på am pass. Så tar vi for oss myndighetene i Norge når vi kommer hjem.

 

Gleder oss:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...