Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Eller hvordan man skriver det hehe.. Jeg skal kjøpe det til min sønn nå for barnehage.. hvor har dere kjøpt? er det samme kvalitet på alle disse støvlene, eller er noen bedre en andre?
ღBellღ&gulletღ Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Her kjøpte vi på dem på coop obs i fjor. Syntes de var helt greie. Det var de som ble mest brukt i vinter.
Ranveig R Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Vi har kutta heilt ut cherrox til fordel for dock boots (no til 199,- hos Coop Obs). Dock boots er lettare og mindre stive enn cherrox, og fungerar supert som både støvlar og vintersko i alle temperaturar mellom +10 og -15. Eldste hadde ikkje andre vintersko forrige vinter (og lille hadde berre bukt dock boots om ho ikkje hadde vokst ut av dei for fort). Satsar på å bruke det denne vinteren og, til begge to. Bilete ser du i kundevisa, side 17 http://www.coop.no/ncms.aspx?id=906C0482-6180-4DDF-9EC1-B5B1D51B4F0E
Ksenia & Anjem Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Nei det er ikke samme kvalitet på alle cherrox. Vi bruker kun Viking Thermo Cherrox. De er de letteste cherroxene på markedet. De er dyre, 400kr, men verdt hver krone.. De vanlige cherroxene som er stive og tung koster ca 199,- Vi pleier å kjøpe dem på Eurosko
Bebés'ilvousplâit Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Snuppa sine ble kjøpt på Obs! Viking thermo tror jeg de heter. Det er sånne som er lettere enn de vanlige cherroxene til Viking. Poden sine er kjøpt på Eurosko. Husker ikke merket, men de er også av den lette varianten. Veldig fornøyd med begge parene! Jeg tror de fleste cherrox holder mål, men styr unna Skofus sine, for de er veldig trange i skaftet (selv om det ikke ser sånn ut) og dermed vanskelig å få av og på. Det kan jeg si både av egen erfaring og utfra hva personalet i barnehagen til snuppa har fortalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå