Gå til innhold

Facebookhjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt. Er blitt venn med en som har ganske mange venner, men når jeg går inn og skal se hvem som er venner, så står det at xxxx har 400 venner, altså under halvparten så mange som vedkommende har. Nå er det ikke slik at jeg på død og liv skal se alle, men dette er en tidligere arbeidsplass (gikk i lære på et stort hotell i Oslo for 15 år siden) og jeg kunne tenkt meg og sett igjennom, for å se om jeg kjenner igjen noen :-)

 

Noen som vet hvordan jeg kan få opp alle vennene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert at du får sett alle vennene.

 

Jeg står nemlig ikke på venneoversikten til mine venner, selv om jeg ser at jeg teller med på hvor mange venner de har.

 

Jeg har en veldig lukket profil der inne, som gjør at du finner meg ikke om du søker på hverken navn eller e-post adressen min. Du finner meg ikke som sagt i oversikten til vennene mine og om du googler navnet mitt kommer jeg heller ikke opp som facebook bruker.

 

Har noen av hans venner en like lukket profil så vil du ikke få sett alle vennene uansett hvor mye du prøver. Dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sikkert at du får sett alle vennene.

 

Jeg står nemlig ikke på venneoversikten til mine venner, selv om jeg ser at jeg teller med på hvor mange venner de har.

 

Jeg har en veldig lukket profil der inne, som gjør at du finner meg ikke om du søker på hverken navn eller e-post adressen min. Du finner meg ikke som sagt i oversikten til vennene mine og om du googler navnet mitt kommer jeg heller ikke opp som facebook bruker.

 

Har noen av hans venner en like lukket profil så vil du ikke få sett alle vennene uansett hvor mye du prøver. Dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det står ingen små tall helt nederst til høyre som du kan klikke på for å gå videre?

Vet at anonyme profiler teller som venner, selv om man ikke ser de, men det er jo merkelig at det slutter på E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...