Gå til innhold

babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken babycall er best? 2 veis kommunikasjon og at man hører at ungen puster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange her vil lovprise super nova. Jeg har hatt 2, og synes det er noe dritt. Hører ikke pusten, den reagerer på skriking. Dessuten lager den en durelyd (fordi det skal være enkelt å fange opp gråt), som gjør at du ikke hører godt hva som skjer i andre enden (når de blir større og snakker / lager lyder). Jeg syntes dessuten at den ikke er sensitiv. mage ganger har jeg hørt babyene skrike gjennom veggen, før callingen reagerer.

Jeg har hatt / har to andre som jeg er fornøyd med. Den nye avent phillips til.ca 1500 kr. Den er toveis, man hører pustelyder, den har ikke forstyrrende lyder og er sensitiv. Basen kan benyttes med batteri (ikke oppladbar, men man kan ha ekstern lader til AA batterier), eller med strøm. Hands free'en er veldig nett.

Den andre er en Doro til rundt 1000 kr. Det samme gjelder for den som med Avent Phillips. Den er bare litt mer klumpete i størrelsen.

Skrevet

Ikke Doro. Har hatt den selv det siste året å hadde kun problemer. Og dte viser seg at flere plasser har sluttet å ta den inn nettopp fordi det er så mye feil. Etter hva jeg har hørt er det det samme med supernova. Jeg sverger til avent. Der han du stille sensitivteten helt ned til at du hører pustinga til babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...