Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Går nett butikken din bra ? Får du solgt mye ? Vurderer å starte nettbutikk med barnevarer fra USA ,men vet ikke helt om det er marked for det her i Norge ?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Hei du! Nettbutikken går veldig bra, vi har i løpet av sommermånedene solgt ca 70 barnevogner! Om det er marked for det eller ikke er litt vanskelig å si, da du ikke nevner hva slags barneprodukter du har tenkt å ta inn. Men generellt er det god kjøpslyst på barneartikler i Norge. Hvordan det er å importere varer utenfor EU vet jeg ikke, det bør du undersøke grundig i så fall i forhold til skatt osv..kan fort bli dyrt.
lillespirenmin Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Skulle ikke være anonym, men den knappen hadde visst hukket av seg selv...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Takk for svar Tenkte litt ala det du har, men litt andre type vogner (de du selger er veldig fine ) og kanskje vugger og tekstil til barnerom . Mannen min har bodd 11 år i usa så han kjenner reglene godt, så det blir ikke noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå