Gå til innhold

Eier av nr 1 barnevogner, se her litt ....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går nett butikken din bra ? Får du solgt mye ?

 

Vurderer å starte nettbutikk med barnevarer fra USA ,men vet ikke helt om det er marked for det her i Norge ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Nettbutikken går veldig bra, vi har i løpet av sommermånedene solgt ca 70 barnevogner!

Om det er marked for det eller ikke er litt vanskelig å si, da du ikke nevner hva slags barneprodukter du har tenkt å ta inn. Men generellt er det god kjøpslyst på barneartikler i Norge.

Hvordan det er å importere varer utenfor EU vet jeg ikke, det bør du undersøke grundig i så fall i forhold til skatt osv..kan fort bli dyrt.

Skrevet

Skulle ikke være anonym, men den knappen hadde visst hukket av seg selv...

Skrevet

Takk for svar :)

 

Tenkte litt ala det du har, men litt andre type vogner (de du selger er veldig fine ) og kanskje vugger og tekstil til barnerom .

 

Mannen min har bodd 11 år i usa så han kjenner reglene godt, så det blir ikke noe problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...