Gå til innhold

Bare for morro :) Dere som hadde ``hetetokter`` ganske tidelig i graviditeten ,hvilket kjønn fikk dere ???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vekslet mellom å være veldig varm og veldig kald. Alt jeg kan si er at jeg har en av hvert kjønn og begge svangerskapene var helt like. Så moro kan det være :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje det er annerledes med tvillinger uansett??

 

jeg har tre svangerskap bak meg 2 gutter og ei jente. Mye var likt i alle tre svangerskapene, men noe var faktisk anderledes når jeg gikk med jenta.

Jeg er vanligvis varm av meg og hadde "hetetokter" med guttene helt fra begynnelsen av, med jenta frøs jeg faktisk i begynnelsen... (ny opplevelse) Men på slutten var like svett som med de andre to :)

Det andre var at jeg med guttene kanskje var lite grann mer følsom enn jeg pleier. Tok til tårene litt fortere liksom. Med jenta kunne jeg begynne å grine uten at jeg hadde noen grunn... var ikke lei meg liksom. Men tok uansett til tårene myyye fortere enn med guttene.

 

Aner ikke om det bare var tilfeldig, men det kan jo tenkes at kjønnet spiller en rolle... kanskje er det helt forskjellig hvordan "din" kropp reagerer i forhold til min...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...