Alenemamma :) Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 noen som vil anbefalle regntøy til en gutt på 3 år?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 jeg har prøvd litt forskjellig til ungene, og stort sett vært fornøyd med alt Mest fornøyd med cubus sitt, og reflex.
Alenemamma :) Skrevet 26. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2010 Takk:D har prøvd reflex sitt, og var veldig fornøyd, nå hadde jeg et helly hansen jeg kjøpte på obsen,, våt rett igjennom! Så da går jeg for reflex:)
Arb.ledig husmor Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Har hatt Troll og Barnas hus sitt, og har vært veldig fornøyd med begge. Har no Reflex sitt, og ikkje brukt så masse enda. Men har jobbet i bhg, så ser jo at maaaaaange foreldre foretrekke å kjøpe det til barna.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Jeg hadde det fra cubus en gang. Det var elendig. Men kan jo være en feil, for har ei venninne som kjøper masse på cubus til sine 2 gutter. Reflex sitt synes jeg er litt tykt til de minste. Men har HH sitt nå, det billigste tynne fra obs. Det er ikke veldig bra tror jeg. (de har bare hatt det i bhg foreløpig)
Cornelianelia Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Reflex er bra, synes vi. Har hatt Helly Hansen, men opplevde at knapper falt ut - og det var slike som ikke gikk an å feste igjen.
Alenemamma :) Skrevet 26. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2010 ja samme som jeg har, veldig missfornøyd med det.. Våt rett igjennom:(
Piken på landet Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 Må bare signere de fleste her, er svært misfornøyd med Helly Hansen. Knapper som ryker, og hun blir våt tvers igjennom. Har Ticket til den eldste, og har vært veldig fornøyd med det. Har aldri hatt reflex før, for syns det virker så tykt og stivt, men nå har jeg kasta HH settet og erstattet det med reflex siden det får så mye skryt. Har tidligere også hatt Lindex sitt, det fungerte bra det også, men det var til 1 åring, så det fikk ikke fått samme belastningen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå