Gå til innhold

Noen som tar botox her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta det ikke selv enda men har en venninne som ta det. Hun er hudlege også, hun bruker masse forskjellige skjønnhetsprodukter som bla A vit syre. Hun bruker det som forebyggende. Akkurat nå har det begynt å miste virkningen i ene halvdelen av panna, så hun kan rynke halve panna. Synes hun er litt festelig jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ser det for meg! Har fått resept på A-syre selv, så her skal linjer bort ;-)

 

Takk for din tilbakemld. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker selv Vit A syre for pigmentering. Jeg har virkelig fått drømmehud. Hadde vel litt smårynker og de er helt borte, det er pigmenteringen også. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.28

 

Så flott å høre :-) Har også litt pigmentering etter svangerskapene mine. Hadde blitt veldig glad om det også forsvant! Takk for ditt svar :-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22.52

 

Jeg har fått det pga. jeg lett får kviser/hudormer. Vet at man også kan få det hvis man har veldig solskadet hud. Du må til fastlegen din (evt. privatpraktiserende) på konsultasjon!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også retinol (er det det den heter) funker bra. Men man må jo bruke den i mange månder før man ser resultat, kanskje tilogmed år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...