Gå til innhold

Kan dere som har peiling på nav se hit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er kravene for å få økonomisk sosialstønad? Jeg skal inn på Nav å søke om dette nå i morgen, og lurer på om dere kan svare meg sånn ca hva jeg kan vente meg.

 

Pr dag får jeg 11200 kr i overgangsstønad, 2600 i barnetrygd, og 1350 kr i barnebidrag.

Dette blir da til sammen 15150 kr ( minus 11 % skatt )

 

Av utgifter har jeg da, 1000 kr i billån, 500 kr som overføres til min datter, 1000 kr strøm, 500 kr mobilregning, 1000 kr i forsikring, 3800 kr i husleige, 1000 kr bensin i mnd, 300 i tv..

 

Dette blir da en samlet sum på 9100 kr.. Så i løpet av en mnd må jeg klare meg med 6050 kr til mat, klær, bleier, engangsservietter, shampoo, balsam, toalettpapir, ++ ... Til meg og datteren min.. Får jeg da innviglet økonomisk sosialstønad?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er noe som heter at en failie skal ha 7000,- i måneden, til mat,klær osv. Men er ikke sikker.

 

6000,- i måneden for 1 voksen og 1 barn er ikke dårlig det. Har det selv, etter at faste utgifter er betalt. Klarer oss bra.

 

Det handler om prioritering.. Kjøp gjerne på salg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De regner kun faste utgifter (og tar ikke med gjeld og sparing). Og det er høyst tvilsomt at du vil få noe. Du ligger faktisk ikke så ille an at du trenger sosialstønad.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...