Gå til innhold

Å bli innkalt til legen på ny time pr. brev


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en veldig god venn som i det siste har følt seg litt slapp, sliten og uopplagt. Han var til legen og tok en del prøver - aner ikke hva.

 

Nå fikk han for noen dager siden brev i posten om at legen hans ville han skulle komme på ny time da og da. Timen er i morgen og han er veldig nervøs. Sikker på det er noe alvorlig.

 

Kan det være noe så enkelt som at han har mangel av noe? Vet ingen kan vite sikkert, men han begynner å overbevise meg om at det virkelig er noe galt...

 

Må vel ikke være noe fare selv om man får et sånt brev, de ville vel kanskje hatt han inn raskere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke å være noe alvorlig galt.. Bare at de fant noe på prøvene, som de ønsker å se nærmere på.

Kanskje han bare mangler vitaminer, jern og slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOE er det selvsagt, men det trenger jo ikke å være noe farlig.

Det viktigste er jo at han får behandling og blir frisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo det virker som han mangler noe.. Men jeg vet jo ikke symptomer på alt og ingenting. Får bare vente til i morgen med å høre:-)

 

Skjønner ingen her kan gi meg svaret;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de samme sumptomene som din venn.. Viste seg at jeg manglet B vitaminer, D-vitaminer og jern i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Jeg har vært overbevist om at det er noe sånt lenge. Men blir jo litt smittet av hans bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...