Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Det er helt vanlig? Fantasi er tingen...
Ranveig R Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Ja, det meiner eg temmelig bestemt. Straks-5-åringen her i huset pratar med og syng for seg sjølv, legofigurar, bamser, bilar, kva som helst. Har aldri tenkt over at det er noko unormalt med det )
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Takk for svar! Ikke greit når man ikke har andre små i famen eller i kretsen.Men han gjør det hele tiden,ikke noe spørsmålsetting ved det?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Jenta mi på 5 år prater også med seg selv når hun leker. Men i følge henne så prater hun aldeles ikke med seg selv, hun prater med dukkene, bamsene og de andre lekene. Ikke med seg selv gitt! Hallo mamma du skjønner ingenting jooo..heheh...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 sikker på at det er seg selv barnet prater med da?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Sønnen min blir 8 i høst og han snakker ofte med Knerten... hehehe...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Kjære anonym, nå ga du meg grøssninger.....................................................................
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 er da ikke farlig...barn har gjerne et åpent sinn i motsetning til voksne og ser ting vi ikke ser..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 Ja datteren min på 4 snakker masse med seg selv (eller dukker og bamser) morsomt fordi hun er tospråkelig og dukkene snakker et språk og bamsene et annet. Jeg har en sjeldent gang kommentert noe hun har sagt og da blir hun irritert og sier "mamma, vær så snill og ikke snakk til med, jeg er opptatt".
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Så du mener at h*n prater med døde mennesker? Tror ikke det er tilfelle i vårt tilfelle..HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #12 Skrevet 26. august 2010 Jeg tror jeg hadde reagert mer dersom barnet IKKE snakket med seg selv.
angelmya Skrevet 26. august 2010 #13 Skrevet 26. august 2010 Mitt lille eplekart på 5 har hatt en tendens til å sitte i timevis i senga før hun sovner med leker som snakker sammen. Etterhvert som jeg har fjernet dukker og andre ting har henholdsvis bøker og pynteputer også "snakket sammen", og en kveld før helgen når virkelig alt jeg kunne tenke meg var fjernet, -var det altså tomlene som var i full diskusjon! Den ene heter visstnok Erik. Sukk! Hva skal man gjøre :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå