Gå til innhold

Typsik? Ja, faktisk veldig typisk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bryllup i morgen. Jeg har ikke fått tante rød enda (kun et par dager forsinket, så helt normalt, men likevel så føles det rart)

 

what to say? What to do? Kan jo ikke nekte å ta noe alkoholholdig sånn helt plutselig. Og vi kan IKKE si at jeg kanskje er gravid. Vil ikke ta glansen fra brudeparet.

 

(Det var Mye sjalusi fra deres side da vi fikk førstemann)

 

Kan ikke la være å gå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo gjøre som jeg gjorde på firmafest; ta et glass vin og gå rundt med det hele kvelden. Ingen legger merke til om det tømmes eller fylles opp igjen, de fleste er opptatt av sitt og seg...og brudeparet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lappen, og dette er snakk om folk som SHOTTER! Finner nok ut av noe :)

 

Penicilin er jo veldig lurt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antibiotika er jo det eldste trikset i boka når det gjelder null alkohol og graviditet, så det vil alle skjønne er bullshit.

Er sånn jeg har ferska 4 venninner som har vært gravide, de har skyldt på det, og alle har skjønt at de egentlig er gravide.

 

Så hvis du ikke vil at folk skal få mistanke, bør du finne på noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skylde på pencilin er veldig lite lurt. Alle som har bitte bitte lite greie på medisiner vil gjennomskue deg. Det er bare helt spesielle typer antibiotika som ikke går sammen med alkohol. Hvis noen (kvinne, vel å merke) sier til meg at de ikke kan drikke pga antibiotika tenker jeg at enten er vedkommende gravid, eller så har hun fått syfilis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm? Er det ingen av dere som har snodd dere unna noe slikt før da? Som dere har klart å lure folk trill rndt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er et par dager over allerede kan du jo ta en test og få bekreftet/avkreftet graviditet. Så vet du i det minste om det er noe å stresse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...