Gå til innhold

Mistet igår.... Nå krangler jeg med kjæresten min..:( Føler meg helt j*vlig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Føler meg helt jævlig.. Er i en fæl situasjon føler jeg.. Jeg ble gravid med kjærsten min som ikke bor her med meg, vi bor langt fra hverandre.. Vi hr hatt det fint sammen og jeg ble gravid, og han ble veldig veldig glad.. Begynnte å planlegge framtiden og flytte ut sammen til jul.. Nå mistet jeg igår, og blør enda , var 6 uker på vei.. Føler meg helt jævlig.. Typen har støttet meg osv.. Men idag snakket vi om hva vi skulle gjøre med framtiden osv, og han sa vi måtte jobbe hardt for å kunne flytte ut sammen, jeg har et år igjen på utdannelsen, og vil fullføre det men han kan ikke flytte hit, og han vil jeg skal flytte dit.. Men siden vi må spare penger kan vi ikke treffes like oftere framover, og det får meg til å føle meg enda mer jævlig..

 

Føler bare akkurat nå at jeg er så sur og ensom, og vil gjøre det slutt, det er hvordan jeg føler det, men det går ikke sammen med hjernen min..

 

Er sååå lei meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er kanskje hans måte å sørge på.. gi han noen dager, så ordner det seg nok! Hørtes ut som han gledet seg, utifra det du skriver.. lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gjør noe drastisk.. kanskje du føler det litt bedre i morgen, og da er det kjipt om du skulle gjøre det slutt i dag fordi du er lei deg. Det er lov å sørge når du mister et bitte lite barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det dere kranglet om, egentlig? At du ikke ville spare penger til å flytte sammen?

 

Uansett: lykke til videre, vær snill med deg selv og ikke handle i affekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja at jeg synes han virker ikke å ville se meg like mye som jeg vil se ham.. Vi kan bare møtes en gang eller to før jul kanskje?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hans feil at du mistet barnet, og å straffe han med å slo opp er bare veldig dårlig gjort og umoralisk.. kjemp deg igjennom dette å gled deg til neste år da dere kan flytte sammen og nye sjangser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...