Gå til innhold

Jævla drittkjerring på Nav i dag:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var innom der en tur i dag, spurte om hjelpestønaden til jentungen varte frem til hun fyllte 18 år, da spurte Nav dama om hvilken fødselsdato hun hadde så skulle hun se på saken.

 

Så sier hun når hun har funnet ungen på skjermen at hun har bestilt revurdering og jeg da må levere inn nye opplysninger i saken når jeg får disse papirene, ellers mister vi hjelpestønaden:(

 

Ble helt sjokkert, er det normalt og revurdere stønaden når det er 11 måneder siden den ble innvilget?? Har ikke søkt om ny sats eller noe, men hun mente jeg måtte innhente nye opplysninger på at vi hadde krav på hjelpestønad lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at du har fått vedtak på hjelpestønaden. Det står der hvor lenge du kan motta den før den revurderes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer som en idiot på at jeg dro innom og spurte om disse tingene, skal, skal faen i med sende henne en kaktus på jobben i mårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye å lage oppstyr rundt synes jeg. i ditt vedtak står det det som gjelder, og inne på sidene til nav står også slike regler.

og selvfølgelig, om hun har fått et vedtak, så gjelder de selvfølgelig til hun er 18 år,om ikke det står noe annet.

 

alt for mye drit om nav på disse sidene, men jeg tror nok ikke det er bare nav som er j*vlige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vedtaket ditt er tidsbegrenset så skal den revurderes uansett. Det har ingenting å si om du var innom på nav eller ikke. Det er vel ikke den nav-ansatte sin skyld at stønaden skal revurderes etter en tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk innvilget hjelpestønad for datteren min - den var tidsbegrenset og varer i w2 år, før de skal ha nye legeerklæringer, så det er nok helt normalt at de revurderer etter en viss tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et brødhue, Hi! Hun sjekket jo bare vedtaket ditt på datasystemet da hun skulle undersøke hva du spurte om, så fant hun ut at det skulle revurderes snart. Snakk om å skyte budbringeren. Tror du det er dama i skranken som bestemmer om det skal revurderes? Hehehe! Selv om det er mye styr med nav, er det faktisk lover og regler som gjelder der også. Eller er du virkelig så dum at du tror hun gjorde det for å være jævlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og problemet er?

Dersom du fortsatt har rett på hjelpestønad så er det bare å hente inn en ny legeerklæring så får du et nytt vedtak.

Grunnen til at stønaden revurderes etter en tid er for å vurdere om det fortsatt er rett til den.

Har du rett på det får du det videre, så forstår ikke helt hva du klager over?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...