Gå til innhold

Har så lyst på et barn til!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men mannen vil ikke...

 

Er så lei meg! Han visste jeg ønska meg 3 barn da vi ble sammen for 10 år siden, men nå har han tydeligvis bestemt for OSS at det blir med 2.

 

Skal jeg svelge den, eller be han tenke på det litt til?

Føler med sviktet og tråkket på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis min mann var enig om 3 barn, for så å bare bestemme helt alene at det holder med to, så hadde jeg begynt å "glemme" pillen gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han bestemme hvor mange barn dere skal ha?? Dere har vel like stor rett til å bestemme begge to, og her er det han som har "brutt avtalen". Det hadde jeg aldri godtatt. Synes ikke du bør glemme pillen for da kan du slite med skyldfølelse eller få dårlig samvittighet. Si at du har sluttet på pillen, menn er lett å overtale og klart han ikke kommer til å angre på å få nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også ha en til, men mannen vil ikke diskutere det en gang! Han har aldri sagt at han har lyst på flere enn to heller da. Føler også litt på det at det er HAN som har bestemt det for OSS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er to om å lage et barn.

Og er man i et forhold, er man også to om å ta seg av det.

Mannen din syns det er nok med 2, aksepter det.

 

Jeg har også lyst på 3, og har en mann som har lyst på 2.

Jeg ville _ALDRI_ ha lurt han.

Ja, jeg håper han vil ombestemme seg, men tror det ikke.

Vi kommer til å ha 2 barn, og slik er det med den saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal hans ønske veie tyngre enn hennes? Tror du han vil oppleve mer smerte ved å få et tredje barn, enn hun vil få over savnet av et barn hun ønsket seg? Nei, for et lattelig synspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Glemme pillen? Det er dårlig gjort mot mannen din! Det kunne jeg aldri ha gjort.

 

Jeg syns dere skal ta dere en god prat. Hør godt på hva han har å si. Og be han om å høre godt etter på deg. Selfølgelig kan du be han å tenke godt over valget sitt..

Men visst han bare vil ha 2 barn så må du vel bare respektere det...

Kjenne meg igjen... Hadde samme dilemma for 2 år siden...

Vi har to barn, jeg ønsker meg et til, men jeg kan liksom ikke tvinge han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må en kvinne bare respektere det når mannen ønsker færre barn enn henne selv? Skal ikke mannen respektere hennes ønsker også?

Hva om mannen ønsket flere barn enn kvinnen, skal kvinnen da også bare respektere mannen og spre bena?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om at hans ønsker er viktigst. Men visst en av foreldrene ikke ønsker barnet så syns jeg at den andre må respektere det... For barnets og familiens skyld.

Er helt feil å sette et uønsket barn til verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skal behøve å få et barn de ikke ønsker og mest av alt skal ingen barn behøve å bli født om en av foreldrene ikke ønsker dem.

 

Er nå barnet først laget er det jo ikke stort man kan gjøre, men man skal da ikke med vilje sette noen i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen vil angre på et barn de har fått om det var planlagt/ønsket eller ei, men et barn de ikke fikk derimot....

 

Jeg vet at jeg hadde nok ikke godtatt det så lenge det var en enighet vi gikk inn i forholdet med.

Hadde han satt seg på bakbeina å nektet.. Javel, men det er min kropp, mine muligheter, det trenger ikke være hans barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her

 

Jeg kunne aldri lurt han. Vil at han skal ønske barnet også! Han snakker masse om hva han vil pusse opp her hjemme, hvilken bil vi skal kjøre. Alt skal bli så bra nå.

Vi har et flott hus, bare et gammelt kjøkken og bad, og jeg kunne ha bodd slik i 5 år til jeg, med samme bilen, om vi bare kunne fått sistemann!

 

Han tenker praktisk og økonomisk, men jeg syntes et barn veier mer enn penger. Vi har nok av penger, så det skulle ikke stå på det.

 

Æsj... nei, han vil ikke. Har snakka med han mange ganger.

3 barn er drømmen min.

Hans drøm er karrieren hans og et flott hus. Han får jobbe så mye han vil og han skal få jobbe like mye med 3 barn som med to.

Hva om han måtte gi slipp på sin drøm (les jobb)? Han hadde flydd i flint hele mannen.

 

Ser det er flere i samme båt her. Som må leve med ønsket om et barn til.

 

Jeg sliter med dette. Hadde trodd et siste barn skulle komme. Jeg er ikke ferdig, ikke i kropp eller sjel. Grusomt.

 

Ikke misforstå meg. Jeg elsker mine 2 små, men hadde trodd det ble 3 en gang.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...