Gå til innhold

Er dere begynt å kjøpe høst/vinter klær nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har minsta fått noe ulltøy, fleece jakke + vinterdress jeg venter på.Vinter jakke har hun og. Vinter skoene håper jeg passer fra i fjor. Tror det. Trenger litt luer og votter + gjerne en reserve dress. Pleier dere ha det? Eldste mann har fått fleece jakke. Hadde en del ulltøy. Vinter jakke og vinter bukse har han. Må ha vinter sko og gjerne en ekstra vinter jakke. Pleier dere ha to? Og votter/hansker trenger han. Da er vi klar for vinteren. Mentalt overhode ikke klar, men hva kan vi gjøre? Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har også vært å kjøpt en del til vinteren, men mest ulltøy og fleece jakker/bukser, da det har vært tilbud (faktisk halv pris på ullundertøy til barn:)

Kjeledresser, og votter kjøpte jeg i fjor og de passer enda. Men må ha nye luer og kanskje nye vintersko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Alt det jeg trengte på salget i mars;) Eneste jeg må kjøpe inn nå er vintersko og votter.

 

Har to aktive barnehage gutter og satser derfor på skikklige kvalitetsklær, det blir vel dyrt til full pris, så derfor er det jo ganske flott og få en reima tec+ til 70% salg;) og vanlig reima tec til 50%. Da ble det ikke så dyrt allikevel;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dressar og litt ull på salget i vår. Har kjøpt meir på tilbod no i haust. Einaste me manglar er vottar og vintersko, som eg vil vente litt med då eg ikkje veit heilt kva str han skal ha. Kjøpte ein billegare dress til heimebruk, sidan eg har fått råd om det, slik at ein ikkje må hugse å ta med fram og attende. Eg er ganske distre av meg, og ikkje kjekt å måtte fare heim att for å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...