Gå til innhold

Samboeren min har begynt å stamme... HJELP OSS!


Ønskebaby...

Anbefalte innlegg

Samboeren min på 26 år har begynt å stamme... Det har pågått en stund nå, ett knapt år kanskje? Men nå har det plutselig blitt verre, og uten grunn. Han er ikke stresset eller noe, og har ingen "plager" ellers. Han stammer ikke veldig mye, og ikke på spesielle ord eller bokstaver. Det er heller ikke verre i visse situasjoner. Jeg kjenner jeg blir redd og usikker av dette, og han føler det er flaut å gå til lege pga stamming ! Noen som kan hjelpe oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han er flau for å gå til lege kan du jo bli med ham. Det er vel lurest å begynner der. Har han stammet som barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri stammet før ! Og det har heller ikke blitt utløst av noe, ikke som vi er klar over i alle fall. Kjenner det bekymrer meg mer og mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ham til legen!!! Dersom en person plutselig begynner å stamme, skjele osv så KAN dette bety at det er noe galt/svulst i hjernen.

 

Ikke meningen å skremme deg, og dette er worst case, men uansett best å sjekke dette opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde virkelig dratt til legen altså! Kan jo i verste tilfelle være svults... Kanskje stygt å si det, men han må komme seg til legen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør gå til lege ja som hun over her sier. MS og ALS kan ha slike syptomer. Så det er greit å få sjekket det ut.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, det er det jeg frykter for :( Er vel bare å stå på krava å kreve at han går til legen, men jeg er så redd... Uff, blir så trist også :( Men takk for svar jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...