Gå til innhold

Revnet skolesekk. Reparerer de , eller får jeg ny ?


BlåBlå

Anbefalte innlegg

Stroppen på skolesekken til jr har begynt å revne / løse seg opp litt der den er festet til selve sekken.

Den har vært i bruk i hele 4 dager, så jeg ble litt skuffa...

 

Ringte produsent, og de ba meg gå til nærmeste forhandler. De ville ta imot sekk, og gi meg en erstatningssekk.

 

Det gjorde jeg også, men i og med at jeg ikke hadde kjøpt sekken der, kunne de ikke gjøre noe. Det som var rutinen, var å levere den til skomakeren for å få den fikset, men da måtte jeg betale reparasjonen selv, ifølge dem.

 

Kjørte da ekstraturen helt ut dit vi hadde kjøpt sekken. De hadde skrevet opp alle osm hadde kjøpt sekk i sommer, i en bok. Men jeg sa at jeg ikke hadde oppgitt navnet mitt da vi kjøpte sekken før sommeren - noe damen syntes var rart.

 

Det eneste de da kunne gjøre da, var å ta bilde av skaden - og sende det til produsenten.

Muligens kunne jeg levere den til skomakeren for å få den fikset, og sende regning til produsent.

JEG mener vi bør få ny sekk, siden den knapt er brukt. en reparasjon vil uansett bli synlig, og sekken vil ha en svakhet.

Kjipt ! Det hadde stilt seg annerledes om vi hadde brukt den en stund, synes jeg.

 

Men jeg vet jo at kjøpsloven gir selger rett til å forsøke å reparere før de gir ny vare.

 

Hva tror dere blir utslaget her ?

Det koster jo produsent litt å betale reparasjon også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg var dårlig service!!! Podusenten hadde jo sagt at du skulle få ny sekk, så hvorfor kan du ikke få det?? Det er vel dems feil at de ikke skrev opp ditt navn, du kan vel ikke vite at de må ha navnet ditt når du kjøper noe..

Jeg ville iallefall krevd en ny en, helt klart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre hva de kommer frem til i morgen.

kommer ikke til å gi meg så lett.

 

Neida, de kunne ikke gi meg ny sekk, siden de ikke visste om jeg hadde kjøpt den der...

Produsenten hadde jo sagt på tlf at det ikke spiller noen rolle om jeg har kvittering eller hvor den er kjøpt, siden det er årets design.

 

Butikken taper jo ikke noe likevel...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...