Gå til innhold

Dilemma.... :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk vite noe jeg har mistenkt lenge...

 

Svogeren min flørter med lillesøsteren min... Altså, broren til mannen min. Problemet er at han er forlovet har et barn...

Han har spurt søstern min og de kan være elskere...æsj...

Hun er overhodet ikke interessert, og har sagt ifra dette til han, men han gir seg ikke. Dette skjer spes når han har drukket... vi er alle venner, og er ofte sammen. Men nå sier søsteren min at hun føler hun må holde seg unna han pga dette...

Samboeren hans vet ingenting (tror vi), men hun har tidligere hatt mistanker om at han har vært utro uten bevis...

 

Jeg vet fra tidligere forhold at han har vært utro, noe kjæresten hans vet om fra før... tror hun er litt naiv likevel, og overser klare tegn...

 

Han blir veldig klåfingret når han drikker, men alle som kjenner han tar det som fleip siden vi kjenner han så godt...

 

Søsteren min har egentlig lyst å si det til kjæresten hans, men føler det blir feil siden alt har blitt sagt i fylla...

Men han har til og med dukket opp på døra hennes på vei hjem fra byen også, og ville være der.. Hun sa klart nei, siden hun ikke visste om dette var ment som et vennskapelig besøk eller ei... litt mistenktelig siden han kommer midt på natta liksom...

 

Nå spurte hun meg om hva hun skal gjøre.. Si det eller ikke si det?

 

Sier hun det vil det nok bli slutt mellom dem, og hun vil føle seg sykt skyldig...

 

Fæl situasjon for oss som "ser" på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun må kontakte han direkte ansikt til ansikt når han er edru og si klart og tydelig i fra om at hun ikke finner seg i slik oppførsel. Og at om han ikke skjærper seg så forteller hun samboeren hans hvordan han holder på. Da skal du nok se at han snur på 5øringen.

Hæslig type,altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...