Gå til innhold

Dere som er alene eller som har menn som er mye borte.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke alenemor, men føler meg som det - iallefall i perioder. Mannen er mye borte pga. jobb, både hverdager og helger.

 

Etter at ungene er lagt, er det på`n med husarbeid. Prøver å holde meg ajour med klesvask, rydding og støvsuging på hverdagene, så tar jeg vasken i helgene.

 

Ellers har jeg mye besøk av venninner. De vet at det er vanskelig for meg å komme til de, så de besøker meg flittig. Tror de synes det er godt å komme bort fra huset - men det synes jeg også!!

Snakker mye i telefon, både med familie og venner - så bruker litt tid på det i og med at jeg ikke er på facebook.

 

Noen ganger synes jeg det bare er utrolig godt å slappe av foran pc`n å svipper innom siden her ganske ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storkoser meg !

 

Sambo er ukependler, og jeg er aleine hele uka.

 

Rydder, vasker litt, ser på tv, surfer på nettet, leser og syr.

 

Digger det faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ting jeg ikke får gjort på dagtid med en ettåring i hælene, slapper av forran pc/tv, koser med dyra, har av og til kakebestillinger som er greiest å ta på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alene annenhver mnd (mann i Nordsjøen), og om kveldene gjør jeg ikke en dritt :))

Koser meg, leser, er på nett, ser tv el.l.

 

Er ferdig med alt husarbeid lenge før ungene har lagt seg. Har 3 barn. Fri i helgene + en dag i uka og da gjør jeg ferdig alt før kl.11-12 på dagen. Så er det husarbeidsfri (omtrent) resten av tiden..

Planlegging.. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjeder meg. Finner liksom ikke roen med noe. Bare venter og venter på at samboeren min skal komme hjem. Han fisker, mekker bil osv. (men sjelden han kommer før jeg er lagt meg)

 

takk for svar. Kanskje det blir bedre hvis jeg slapper av og finner på noe..

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...