minni08 ♥ Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Vurderer dem til 2 åringen nå i vinter. Noen med erfaringer? Og hvordan er str? Foten er 13,5 cm - da skulle vel str 22 holde.. De er til 299, - i Sportmann nå..
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 De er nok varme og gode og de virker lette å ta av og på for barnet. Men jeg synes de er altfor tunge for små barn å gå med og kommer av den grunn ikke til å kjøpe dem til barnet mitt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 De er veldig veldig varme, nesten sånn at man må ha noen andre til å bruke i begynnelsen og slutten av vinteren når det ikke er fullt så kaldt. Synes jeg da.. Ellers så er de ganske tunge for en så liten ja.
Glajenta ♥ Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Vi hadde Sorel sko til snuppa på 1 år i vinter, på Svalbard. De var gode og varme, og hun fikset fint å gå med de, når hun var 13 mnd og nettopp hadde lært seg å gå. Litt usikker på hvor vanntette de er, men hvis dere bor et sted med kalde vintere, uten mye slaps, så betyr ikke det så mye.
Glajenta ♥ Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Tror hun hadde str 5 - hva nå det tilsvarer. Hun hadde ingen andre sko, så vet ikke hvordan de er i str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå