Gå til innhold

hva er det aller beste klesmerke for barn??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fallt helt for memini, norlie og petit beteau...

er mange her inne opptatt av klær? Jeg handler nok av og til litt for mye, og jeg har ikke bare ett, men TRE barn - så det koster jo litt. Nesten så en får dårlig samvittighet pga ungene må jo være mer forsiktig med søling og sånn på de dyre klærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarn & Pyret er min favoritt.

 

Det er slitesterke klær som tåler både bruk og vask UTEN at jeg trenger være bekymret for at de skal bli ødelagt.

 

Jeg ønsker ikke at ungene skal begrenses på grunn av klærne !

 

Men ja, wheat, me mini etc har nydelige klær. Men her tenker vi mest praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med deg - har også litt fra polarn, og de har en fantastisk kvalitet på tøyet. Men noen ganger vil jeg rett og slett kle di i litt dusere farger... hvis du skjønner. Ikke misforstå, går ikke etter de som en hauk å passer på eller noe, men hvis jeg ser de med noe som setter veldig flekker så prøver jeg å passe litt på. Er jo så kjipt når man ikke får de vekk...

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvaliteten ikke så mye og si på klærne de bruker. Misforstå meg rett. De har ull klær i kvalitet og yttertøy og sko, men buksene og genrene tenker jeg ikke på det. der tenker jeg mer pris. Og som du sier flekker får de på seg. I går kom jenta hjem med malings flekker og da er jeg glad det var en tunika fra hm til 99 kr (fikk det ikke av i vask).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men man jo vil jo at ungene skal se bra ut da... liker ikke spiderman og batman, hello kitty og bamse osv. Kan rett og slett ikke like det.

 

wheat har forresten masse fint tøy, men har vært veldig skuffet over kvalitet der noen ganger....

Vanligvis sier jo prisen litt om hva du får, men ikke alltid.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i H&M, Name it og Lindex + litt Kapp Ahl og Me Too. Jeg har ikke Spiderman og Hello Kitty etc. Finnes mass uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig så er jeg ike opptatt av merker og handler mest på HM, cubus lindex og kappal og litt på Wow. jeg har selv tre barn og ser at masse av tøyet har holdt så fint at alle tre har brukt de.

 

klær er forbruksvare så jeg gidder ikke bruke mer penger en nødvendig bruker da heller de pengene på andre ting med barna. kino, tivoli, cirkus og ferier osv..

 

min favoritt er faktisk at barna går mye i joggebukser ol når de er små jeg syntes det virker bra for bevegelsesfriheten og den motoriske utviklingen at klæren ikke hindrer dem.

 

det er meg og jeg vet at jeg er sær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl har ivertfall fantastisk kvalitet på bodyene;) De holder seg faktisk like fine vask etter vask. Har brukt boddyene til 3 barn nå og de er faktisk ikke slitt. Det er ikke værst når det var "ta 3 betal for 2" tilbud;);)

 

Ellers så liker jeg godt klæren fra pop, lego, minime. har aktive gutter så jeg må satse på skikklige klær..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen noen dollar i hos Osh Kosh B'Gosh når jeg er i USA.

Veldig bra kvalitet og tidløs design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...