Gå til innhold

Er 6000 mulig å leve for frem til 20 sept.??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har, skal vi se.... kanskje 1000lapp frem til neste lønn, 12 september. Vi er 4 stk, 2 biler og 2 katter... Vi klarer det, du klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller? Selvsagt er det mulig - mange gjør det jo måned etter måned! 6000 kroner er IKKE lite å leve for i 4 uker, med mindre du er tvunget til å bruke enorme summer på bensin. Så forutsatt at du ikke har mer enn 3-4 barn så har du jo godt med penger!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som student levde jeg på 6200kr i mnd. Hadde da riktignok ikke barn, og bodde i kollektiv. Men det gikk det, så vidt :)

Så vil tenke 4000kr i mat (regner med at du kanskje har noe i skapet fra før av?!) og 2000kr i bensin (alt etter hvor mye du kjører)

Men du får ikke bostøtte da? Den kommer den 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

 

ja, jeg skal nok klare det. Har bare litt angst for å gå tom for penger. For jeg hari ngen jeg kan spørre om hjelp.

Jeg har heldigvis bare et barn da. SÅ er bare oss to. Og bilen bruker ikke så veldig masse bensin.

 

Får ikke bostøtte nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var alene for 4 år siden hadde jeg 2.000kr å leve for i mnd, etter regningene var betalt.

Det var meg og 3 barn (4, 8 og 12 år). De 2.000 dekket mat, bensin, klær og alt småtteri... det gikk det også... Og vi bor på landsbygda, så en del kjøring må til.

Ble veldig oppfinnsom gitt ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller?

Jeg er også alenemor, et barn.

Jeg har 8000 igjen etter regninger er betalt, sparer 4000 av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...