Gå til innhold

Hvordan overbevise mannen om at han har stor nok penis, når han har låst seg fullstendig fast på at jeg skulle ønske den var større?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette har virkelig blitt et problem, en demper på sexlyst og prestasjonsevnen. Det har gått så langt at han iblant ikke får'n opp en gang, fordi han stresser så med at han ikke føler seg tilstrekkelig.

Jeg skjønner det bare ikke, jeg syns jo den er helt perfekt! Har aldri sagt eller vist noe som helst annet. I starten hadde vi et kjempebra sexliv, så det har ingenting med at vi ikke funker sammen heller. Men etterhvert som tiden har gått har han mer og mer fått fokus på størrelsen, og selv om jeg forsøkte å berolige ham, så har det visst gått helt til hodet på ham. Hva skjer? Syns dette er helt fryktelig, vil ha tilbake sexlivet vårt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår at du dropper helt å si ting som "du er helt perfekt, bra størrelse etc" Ikke nevn størrelsen i det hele tatt, ikke la det bli fokus. La han forstå hvor sexy du synes han er. Dyrk egoet hans. Men trenger mye fysisk bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell han at ditt "hull" formes etter hans størrelse, så er derfor helt perfekt for deg.

Er santaltså om du ikke visste det.

Kan jo være han har vært med noen før deg som har klagd at den er for liten om hun har formet seg etter en større tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han deprimert? Lav selvtillit på andre ting?

 

X`min slet mye med slike ting. Er litt slitsomt i lengden. Hvis det er på andre områder også, kanskje det hadde vært hjelp i å snakke med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri målt den, så vet ikke sikkert. Men den er uansett stor nok, kan ikke i min villeste fantasi tro at han noen gang har fått høre at den er for liten. Utfra øyemål i forhold til hånden min vil jeg anta at den er ca 15-16 cm lang. Og så tykk at jeg akkurat kan holde rundt den. Forstår virkelig ikke hvordan han kan ha så behov for bekreftelse på størrelsen når den så utvilsomt er helt normalt stor!? :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsøker å ikke fokusere på det, men det er ikke alltid lett når han så tydelig ønsker bekreftelse. Og selv om jeg absolutt gir ham tonnevis av fysisk bekreftelse, så innbiller seg at jeg gjør det kun for å bevise for ham at jeg er fornøyd, ikke fordi jeg ER fornøyd.... rett og slett en fryktelig ond sirkel han har kommet inn i!! Jeg håpet lenge at fysisk (og forsåvidt også verbal) bekreftelse skulle få ham på bedre tanker, men skulle tro dette har gått skikkelig i hodet på ham og ødelagt selvtillitten hans fullstendig på dette området.. :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 20:36. Jeg tror ikke han er deprimert. Han har aldri sagt at han har det kjipt på noe vis, og han virker ikke slik heller. Og han har ikke dårlig selvtillitt på andre områder. Han har ikke lyst til å gå til lege/andre og snakke om dette, rett og slett fordi han selv innser at masse fokus på det ikke vil gjøre ting bedre. Men nå begynner jeg virkelig å miste troen på at dette noen gang blir bedre.. :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sagt alt som tenkes kan for å overbevise ham. Og innerst inne tror jeg jo han vet at jeg har rett og at dette bare er tull, men likevel er det som om det ikke "setter seg" ....

Jeg gir snart opp...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanshe d hjelper å bli litt "sint", fortelle han at du er lei av dette tøve, for du elsker hele ham slik han er osv, og rett og slett gi litt f..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håller med 20:52. Nästa gång han börjar suttra så säg till honom att du inte gidder å höra på maset hans mer för ingenting du säger hjälper. Säg att du blir skuffet över att det du synes tydligen inte spelar någon roll för honom. Vem mer än dig har han tänkt tillfredställa egentligen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med mannfolk og den forbanna pikken lurer jeg på.

Min sutrer også over størrelsen på penis, enda han har en helt normal en, nå har aldri jeg målt men den er litt over gjennomsnitt, ca 16-17, passe tykk og perfekt for meg som ikke er verdens videste og dypeste. Jeg får vondt om det blir mer enn han har faktisk.

Prøvde en gang å ha sex med en før jeg traff mannen min som hadde en tykk en på 20cm, det gikk faktisk ikke samme søren hvor lenge vi prøvde, var alt for vondt og for stort for meg.

Jeg var også sammen med en som hadde liten, den var 10-11 cm og tynn i erigert tilstand, når den var slapp så syntes den knapt. Da begynner det å bli lite, mannen er enorm i forhold.

 

Du får be ham skjerpe seg, visse ting må man leve med og det å ha en normal pikk er luksus, vis ham heller bilder av de som virkelig har noe å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er pinlig hvor nært og kjært forhold enkelte menn har til kjønnsorganet sitt.

Tenk hvis kone/barn/fattige i Afrika/mindreårige narkotimisbrukere som bor i kloakken/naboånden/gamle foreldre/kreftgåten/krigsofre hadde fått like mye omtanke og kjærlighet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...