Gå til innhold

Fæl nyhet på UL:-(


nyrestein

Anbefalte innlegg

I går hadde vi ordinær ultralyd. Der ble det funnet væskeansamling i hodet av jordmora. Hun kunne da ikke si noe om hva dette var, så hun fikk inn en annen, eldre jordmor til å se på skjermen. Etter noen minutter sa hun at hun måtte hente en lege som er spesialist på dette med ultralyd.. Dessverre var denne legen opptatt akkurat da men vi fikk da beskjed om å komme tilbake i dag.. og nå har vi altså gjennomgått ultralyd nr 2....

 

Så idag ble det påvist alvorlig syndrom, fostervannsprøve ble også tatt da det er "vanlig" med flere andre alvorlige syndromer i sammenheng med denne... Resultatet får vi i morgen. Legen tok også opp dette med om at bare denne første diagnosen i seg selv er såpass alvorlig at muligheten for å avslutte svangerskapet er tilstede..

 

Vi er så sjokkert, sliten, forgrått og tom nå.. Det har for oss vært en svært lang vei å gå for å bli gravide denne gangen (har et friskt barn fra før av). Mange tanker raser gjennom hodet og vi prater masse..

 

De på sykehuset har vært helt fantastisk med oss i dag, både jordmødre, legen og de på genetisk avdeling. Både som medmennesker og som profesjonelle.

 

huff... måtte bare få det ut her.... Har egentlig termin 13. januar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så forferdelig å høre! Er det vi alle går å frykter, og ikke mye moro når det faktisk blir realitet. Godt å høre dere har fått bra oppfølging. Det er det minste dere har krav på i en slik situasjon! Føler med dere, og krysser fingrene for et beste mulige prøveresultat i morgen!!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si jeg... Knyter seg i magen bare jeg tenker på hvordan dere kan ha det nå, må være forferdelig... Sender den en klem og håper du/dere tar vare på hverandre og har gode mennesker rundt dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå... :( har ikke ord..:(

Tenker på dere.. lurer på hvordan det går med dere og hva dere får vite i dag...:(

Store klemmer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert lest innleggene til hun andre jenta her, og jeg vil si det samme til deg. Spør og krev at du forstår ALT de sier.

Sender dere en klem og håper restultatene kommer ut finere enn forventet i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har min store medlidenhet i sorgen og en slik beskjed:/ Ord blir fattige, kan bare sende varme trøsteklemmer. Håper dere blir ivaretatt på alle fronter, dere i mellom som foreldre, venner, familie og helsepersonell....

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...