Gå til innhold

kan man bruke trange bukser når man er tynn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller ser det bare teit ut med tettsittende bukser a la stankelbein? Er tynn resten også.

Er lenge siden jeg har vært så slank, og det er morsomt å kjøpe nye klær.. men jeg blir litt beklemt av alle "du har blitt såååå tynn"kommentarene. De gamle buksene kan jeg dra av uten å åpne knappen. De er alt for store. Men jeg er redd jeg ser teit ut i trange bukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs veldig på hva du har på overkroppen. Velger du en tunika oppe slik at det blir to trommestikkere til bein- så er det lite pent.

Men velger du en tettsittende overdel så kan det være pent:-)

Når du først er så heldig at du er slank så vis det frem vel:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enig med Ellen, gitt:).

Det er superlekkert med tynne ben uansett om man har vide topper eller trange topper.

Nå er jo tights og tunika "uniformen" til tykke mennesker, men det er klart dette antrekket ser mye bedre ut på tynne mennesker. Tykke mennesker med vide tunikaer ser så enormt og teltaktig ut. På tynne mennesker ser det stort sett elegant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de som er tynne som kan gå med trange bukser.

Men de som ser anorektiske ut i utgangspunktet blir jo ikke noe finere i trange bukser. Ser av og til noen som er så tynne at jeg skjønner ikke hvor de egentlig kjøper buksene sine når disse er helt trange.

 

Men med mindre du er overdrevent tynn, er det helt sikkert fint!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener 20:29.

Det spørs veldig på tunika'en da.Er det en sekkete tunika til midt på lårene slik at det eneste kroppsnære man ser er to trommestikkende fyrstikkbein,da liker jeg det ikke.

Jeg syns det er penest når tunikaen da viser litt av kroppen over fyrstikkene og;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle gjerne hatt en make over, med tips til hva og hvordan man kan/bør kle seg. Jeg kan jo endelig kle meg i hva det skal være uten at valken henger over bukselinningen.. Men jeg aner ikke hva som er fint til meg..

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...