Gå til innhold

Lønn i B2B-jobb?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva lønna kan ligge på i en B2B jobb?

 

Skal selge inn firmagaver (kjent merkevare) til forskjellige firmaer.

 

Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke sagt ja til jobben for mindre enn 500.000 pluss bonus,bil etc.

Skrevet

Thanx:)

 

Er kalt inn til intervju og tenkte det var greit å vite i tilfelle de spør.

 

Er jo stort salgspress.

 

 

Flere som vet? Evnt erfaring?

Skrevet

Er ikke tilfeldigvis Vigeland? Om du har god erfaring og er en god selger så forhandler du deg frem til en god bonusavtale. Og ikke godta en helt tom portefølje slik at 100% av kundemassen må hentes inn av deg selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...