Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Noen som vet hva lønna kan ligge på i en B2B jobb? Skal selge inn firmagaver (kjent merkevare) til forskjellige firmaer. Anyone??
Villa Perlesukker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Hadde ikke sagt ja til jobben for mindre enn 500.000 pluss bonus,bil etc.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Thanx:) Er kalt inn til intervju og tenkte det var greit å vite i tilfelle de spør. Er jo stort salgspress. Flere som vet? Evnt erfaring?
Villa Perlesukker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Er ikke tilfeldigvis Vigeland? Om du har god erfaring og er en god selger så forhandler du deg frem til en god bonusavtale. Og ikke godta en helt tom portefølje slik at 100% av kundemassen må hentes inn av deg selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå