Gå til innhold

Svar fra en anonym i annet innlegg : "i uke 7 skal det da være myyyye høyere; gj.snittet er "178 da... Så går det litt ned og stabiliserer seg på 120-150 +/- i 2.trimester.."


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg som skrev i et innlegg om hjerteslag på 116 i uke 7(el. 6+4)

og fikk svaret i overskriften.

 

Du som skrev det skremte selvfølgelig dritten av meg, jeg har mistet en gang og er naturlig nok livredd for at det skal skje igjen.

Har du link til fakta om dette ?

 

Andre som vet noe om det ? jeg tenkte at det var normalt når hjertet til fosteret akkurat har begynt å slå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørte ikke noe om at det skulle være så høyt første gang vi var på UL og det var i uke 8...leste masse under graviditeten og ikke et sted leste jeg det du fikk til svar der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også på at det var et helt for jævlig svar å gi noen. Er sikker på at det er helt normalt. Det er jo store variasjoner, og man ville jo ha fått høre det fra lege/jordmor om det ikke var helt fint. Noen liker bare å gi elendige og slemme svar her inne, tror jeg. Hadde det stemt hadde hun kunne backe det opp med link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, nå leter jeg veldig etter info rundt :/

 

Utrolig lite gjennomtenkt av denne personen å skrive det på denne måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst hvis ikke de som tok ulen din syns at det var rart eller merkelig så tror jeg faktisk ikke at du trenger og bekymre deg. De hadde garantert sagt noe og ville nok ogsa ha villa fulgt deg tettere opp om de mente at det var noe galt/merkelig.

 

Ikke hør på alle bedreviterene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du lære deg først som sist;

 

Her på BIM/DIB kryr det av folk som slenger rundt seg med påstander som de ikke er kvalifiserte til å uttale seg om. Folk kommer med uttalelser som de "tror", "har hørt", "lest en eller annen gang" osv., men når du ber dem dokumentere det, så er det de færreste som kan det.

 

Så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt dette med en stooor klype salt, og heller snakket med jordmor/lege og fått faktaopplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev det andre innlegget, om at mitt barn hadde hjerteslag på 115. Har sittet og søkt det opp nå og kom over en veldig flott side. Her står det:

Hjerteslagene til fosteret ligger normalt mellom 110 og 160 slag i minuttet.

Så da er det helt normalt og vi trenger ikke bekymre oss! =)

 

Det står ganske langt ned på siden, om du vil lete det opp og se det i sammenheng.

 

Vi kommer til å få helt friske og fine babyer. Så det så! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ene barn lå på 115-120 stort sett hele svangerskapet og ALDRI var det snakk om at det var for lavt. Babyen var frisk og rask, og det er hun ennå. Nå er hun 2år.

Ikke noe å bekymre seg over. :)

Husk at OM det hadde vært bekymringsverdig hadde lege/jordmor gjort flere undersøkelser og du ville ffått beskjed.

Klem til deg. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du ikke vil ha svar så ikke legg ut innlegg?

 

anomym som du hinter til.. synest ikke jeg var noe usmakleig. hun ga seg sin meining.. men hadde det vert noe fare så hadde legen sagt i fra..

 

snakk om å overreagere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg som skrev det innlegget... sorry... blandet ukene, det er i uke 9 det er gj.snittet..

 

Har mistet flere ganger selv, og har vært på mange UL denne gang, så mikset litt..

 

http://www.babyverden.no/Gravid/Uke-for-uke/9-uker/

 

Før en mister hodet, går det jo an å sjekke litt selv. Folk tar ofte feil her inne (denne gangen var det dessverre meg!!), og enkelte lyver.

 

Tenker det går helt fint med babyen din. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Selv om "anonyms mening" var red bløff og skremsel, og ikke hadde noen rot i virkeligheten? Jeg synes ikke det er greit å kaste ut slike utsagn, spesielt når folk er bekymra fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bløff og skremsel..??.. Jeg BLANDA uke 7 og uke 9... shoot me!!

 

Syns IKKE det er greit å komme med slike anklagelser som du gjør her iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...