Gå til innhold

dårligste SEX opplevelsen... insp :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg var med en som muligens ikke hadde dusjet på en stund... skulle suge han og endte med å brekke meg :/ vet ikke sikkert om han fikk det helt med seg.

 

noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en one nighet stand med en fyr jeg traff på en festival, vi overnattet på samme campingplass, men havna i samme telt...

 

Alt gikk på skinner helt til han skulle ta den inn..Herrigud det er søren meg det minste jeg noen gang har sett..Den var så liten at kondomen var aaaaaaaaltfor stor..Han stønna og joka i vei og kalte meg masse rart og når han brøøølte " jaaaaaa kom til pappa" når han "kom" så begynnte jeg nesten og le..

Jeg kjende ikke at han var inni meg engang.. Og den gangen var jeg ung og hadde heller ikke født noen unger så var ikke pga av at jeg var for vid heller.

Fikk ikke så mye ut av den opplevelsen nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.... sikkert maaange andre historier også der ute :)

Husker jeg overhørte en på bussen en gang som hadde gjort det slutt med dama pga ho feis alltid under sex, vet ikke fra hvilket hull han mente da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min var dritings og masa så mye at jeg gav etter (jada, dårlig ide), mens vi holder på blir han kvalm og avbryter for å spy. Når han kommer tilbake fra do (der jeg hørte utmerket hva han gjorde) forventa han at det bare var å fortsette der vi slapp, og sier at hvis ikke må han sette seg til inne i stua foran PC'en. Og jeg gav etter!! Ikke en god opplevelse.

 

Dagen etter huska han ingen ting. Jeg sa at han hadde vært masete, men utbroderte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter fødsel er ikke forholdene like trange som før, naturligvis..Samboer vet at dette ikke er en fin ting som man sier til sin kjære (at hun er litt vid), så etter ei god stund med knulling og etter mange "rare" uttrykk han sender meg, så sier han tilslutt:

 

"Du, skal vi ta det andre hullet eller?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har en til...

 

Jeg og samboer hadde vært ute å drukket. Det var første gang jeg drakk på LENGE, og jeg var så full at jeg nærmest var avsvimt.

 

Samboer hadde tatt meg i baken, og jeg kunne så vidt huske det dagen derpå, men det var helt greit for meg.

 

Han spurte flere ganger dagen derpå om jeg ikke skulle gå å dusje, og han maste noe fælt om dette. I tillegg kunne jeg merke at det luktet dritt, ja rett og slett DRITT, ett eller annet sted, men jeg klarte ikke lokalisere HVOR det komfra.

 

Senere den dagen så fortalte samboer meg at da han knullet meg i rumpa, så hadde det kommet litt av den mindre fine sorten på kuken hans. Det han da hadde gjort var å tørke det av med hånda si, og tørke det på ryggen min, før han fortsatte!

han var veldig full han og da..Men fy faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.10 : Tror ikke mye slår den egentlig :s Men er jo lov å prøve :P

 

Satt oppå eksen min en gang, som han plutselig skrek til og kastet meg til siden. så masse blod, og han mente først det måtte være mensen som hadde kommet hos meg, og lurte på hvorfor det gjorde vondt hos han???Etter litt tumling og tørking, ser vi begge at det er penis som blør, og ikke rent lite heller :o Viste seg at hele forhuden hadde revnet pga at han hadde trang forhud, og dermed var økten over for den gang :( slet med sexlivet etter det, selv etter at han hadde fått operert hadde han helt angst for at dette skulle gjenta seg, så vi hadde ikke sex på 9mnd(!), og så ble det slutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke videre morsomt nei....Prøvde å vise ham at vi på en måte var to om det, ved å hjelpe til med å smøre inn penis med en salve han fikk hos legen og skulle smøre på en gang pr dag fram til operasjonen, i håp om at han skulle klare å tenne på meg igjen, men neida :( Og, er egentlig veldig nysgjerrig på hvordan det går med sexlivet hans nå, men det er jo ikke min sak siden det er slutt mellom oss :o Håper bare han er godt i gang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, skjønner godt han ble litt redd etter det.. kjipt at det skulle ødelegge for dere også :/ satse på at han har det bedre nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gang vi var full, å hadde oss, så sa hun: ikke si noe til XXXX (mitt navn).

 

hun var pretty dritings og sovde nesten egentli.. ikke arti da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...