Gå til innhold

Forhold, igjen... les please... (kort:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Igår fortalte mannen min at han var i en mellomdistanse i forholdet vårt... han trenger å være mye ute, kose lite med meg, prate lite med meg, så håpet han at gnisten skulle komme tilbake.. Jeg er fly forbanna, hva er det for en innstilling? Jeg et voksent menneske, skal jeg gå på vent pga at han sliter siden han har blitt voksen og har fått barn. ? Jeg kan godt gi han slakk mht å gjøre masse for seg selv, men at jeg skal være hushjelp, hente i barnehagen, være "barnevakt" og være taknemlig dersom han gidder gi meg en klem iløpet av dagen, det synes jeg er nokså på kanten? Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg. Minner meg om eksen min, far til barna mine. Sa liknende ting og skulle alltid jobbe på snekkerverksted i kjelleren når det var leggetid for barna. Ville ikke latt ham få det som han ville, men forklart hva jeg mente. Eller du da. Mye vil ha mer. Sorry hvis jeg høres negativ ut. Jeg lot min eks få det som han ville, og nå er vi skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ikke negativ, men realistisk er du... Håper han klarer å se hva han gjør, for det er nesten umulig å få han i tale... Han skjønner ikke hvorfor jenta vår henvender seg mest til meg, mulig det har noe med at han ikke er tilstede å gjøre.. han er ute 5 kvelden på rad denne uken... vet at han trener, så han har ingen andre. Han mener at det bør være en selvfølge at jeg aksepterer at han er mye borte. men det synes faktisk ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til ham at du er i den samme fasen og regner med at han kommer til og være hjemme hele neste uke sånn at du får ha alenetid til og gjøre det du vil.

 

Skjønner han ikke den hadde jeg sagt bye, bye!!

 

Han er egoistisk og regner vel med at du er så pass glad i ham at du lar ham leve sitt eget liv mens du tar vare på barn og hjem. Ikke finn deg i det. Dette er garantert bare begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke finn deg i det. Jeg hadde aldri i verden godtatt det, og om han er borte 5 kvelder (som ikke har med jobb å gjøre) hadde jeg forlangt at da får han være hjemme så du kan gå ut 5 kvelder neste uke.

 

Jeg har ingen tro på å redde et forhold med å la en person trekke seg bort, fjerne all nærhet og ikke snakke sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg heller.. men hva kan jeg gjøre????? Har prøvd å prøvd for å få han til å prate, men han mener at jeg snakker altfor mye... osv osv osv... synes at mannen min er en drittsekk for tiden:( HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må sett deg selv i respekt! Fortell ham at dette finner du deg ikke i og at du ikke er noen dørmatte.

 

Be han flytte ut så lenge, men bli enige om at han skal ha barnet minst annenhver helg..

 

Si til ham at du gir ham en måned på og tenke seg om, hvis han ikke har klart og bli "enig med seg selv" så tar du ut skilsmisse. Kan tenke meg at det gir ham noe og tenke på.

 

Han må få føle det på kroppen hvordan det er og være uten kona som fikser og ordner opp og som lar ham gjøre som han vil!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...