Gå til innhold

hvilken hvitfarge til babyrommet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heihei!!

Trenger litt interiørtips!

Har foreløbig planlagt følgende på babyrommet jeg driver å pusser opp nå. ene veggen skal være lyseblå og de 3 andre hvite. skal ha navnet til lillegutt i hvite bokstaver på den blå veggen og annet hvitt/blått/sølv stæsj på rommet hans. ( rammer, wall stickers.. etc.. )

Men hvilken hvitfarge anbefaler dere meg å bruke? I taket har vi ferdig hvitmalte huntonitt plater. Ser at sprinkelsengen til lillegull er jo ikke helt kritthvit liksom, så redd den skal kræsje med fargen på veggen..... skal og ha stellebordet på rommet ( stokke sitt i hvitt) Bokstavene til veggen tenker jeg male i den hvitfargen vi kjøper.

 

Håper noen har noen tips til meg ang. hvitfarge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har gått for helt hvitt. Men vår plan er å vente med farger og wallstickers til barnet er stort nok til å få noen glede av det. Tenker at har noe alltid vært der, blir det aldri nytt og spennende. I starten fokuserer vi kun på renhet, og det er lettest når alt er hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der:) pappan skal få lov å innrede neste gang når gutten vill ha et litt mer tøfft rom:)

men jeg trenger hjelp til hvilken hvitfarge?

noen som har noen å anbefale?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ebay finner du mange til en billig penge:)

 

ellers har jeg bestilt her til stua og soverommet, de er og veldi billige:D

www.foto1.mystore.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse nettbutikkene med barneting (leker/klær/møbler osv) har vallstickers. Eller veggklistremerker. Bare å søke/lete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...