Gå til innhold

Er vi de eneste som ikke har sex i det hele tatt under graviditeten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har mista lysta begge to vi, så sånn har det blitt her. Siden vi oppdaget at det var noen i magen min rett etter nyttår, har vi hatt oss én gang (i mars tror jeg det var...), og det er det.

 

I begynnelsen var jeg litt sår på det, og trodde han ikke ville ha meg lenger fordi jeg ble større og større. Men tror på han nå, når han sier at det er en psykisk greie på at sex og baby ikke hører sammen. Forstår det på en måte, og har såpass mange gravisitetsplager (utflod, hemoroider, svettetokter, bekkenløsning, halsbrann osv, osv...) selv at jeg er glad for å slippe...

 

Er det bare oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vel hatt en runde nesten hver mnd. Det er ikke like lett å finne lysten, men av og til skjer det. Det viktigste er vel at man er glad og lykkelig. Sexlivet får man jo tilbake en stund etter fødselen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må gjøre det som føles riktig for dere :) Og som 18:43 skriver så får dere tilbake sexlivet etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Forstå meg rett; jeg er ikke bekymra, eller lei meg for det, eller noe sånt!

Bare lurte på om vi er veldig rare... :) Et par av venninnene mine svima nesten av da de hørte det! Hehe :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde like lyst på sex som en kjønnssykdom under mitt svangerskap, så nei, du er nok ikke den eneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mista all lyst. Etter diverse avvisninger slutta mannen å mase også, men da ble jeg litt lei meg... Litt hormonel kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex 2-3 ganger i uka helt frem til fødsel vi. Hadde oss faktisk to dager før jeg fødte også, hehe. :)

 

men så har vi begge stor lyst også da, og jeg ble jo enda mer nøden når jeg var gravid. Nå er jeg gravid på nytt, og det er samme greia nå, hehe!:)

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sengekos her i gården nei. Har prøvd å få med meg gubben et par ganger, men har gitt opp å prøve. Tror det er minst 2 mnd siden sist. Er nå 38+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde oss en god del under svangerskapet, men etter at jeg fødte tror jeg det gikk flere måneder før vi var på'an igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anno 19:35 , hyggelig at du og mannen din har så stor lyst. Tror det gjelder mange av oss som ikke hadde sexlyst i svangerskapet også.

 

Trodde HI spurte om flere var i hennes situasjon og ikke om de hadde seg 2-3 ganger i uken.

 

NEK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig med de som sier at dere må bare gjøre det som føles riktig for dere. Skjønner godt at han ikke vil ha samleie hvis han forbinder det med babyen heller. Men så finnes det nå andre ting dere kan gjøre da som munnsex, onanering osv hvis det passer for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forøvrig sex slik som før, jeg er 41 uker nå, men vil absolutt ikke tro at det er unormalt å ha lite sex heller.

 

20:55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff så fælt at noen har mer sex enn deg, og atpåtil forteller om det! Gidamei!

 

Misunnelsen er større enn sexdriften, det er hvertfall sikkert. Sjeldent det passer så godt som nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo så våt i fitta hver kveld når man er gravid, og ikke minst kåt og trenger bekreftelse fra mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt i starten av svangerskapet, men no er det leeenge sidan. Slik var det sist og, men det er ok for begge to. Skjønar ikkje heilt korleis de meiner det skal hjelpe hi å vite at de har sex 2 - 3 gonger fram til de føder, de som har det slik, men kjekt for dykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje for å vise at det er like store variasjoner innen sexliv i graviditeten som ellers?

 

Hvorfor blir folk så støtt av å høre at andre har mer sex enn dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...