Gå til innhold

Vintersko til baby som nå er 6mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke sko ville dere valgt og i hvilken størrelse?

 

Har kjøpt vinterdress til henne, men sko vet jeg ikke helt. Hun kan jo selvsagt ikke gå enda, men regner kanskje med at hun går på slutten av vinteren når hun er 1 år. Ganske tidlig ute motorisk.

 

Er så usikker! Selv om hun ikke kan gå kommer jeg jo til å ta henne med meg ut på sklibrett, kan sitte å grave i snøen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke kjøp sko før hun kan gå. Før i tiden brukte de sko for å bedre støtten rundt beina, men barna burde lære seg det ordentlig først, så de ikke ødlegger for beina. Jeg brukte fotposer eller sånne lignende som Stones (eller hva de heter). da kan de også gå ute i snø og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så jo søte ut da!!! Men burde jeg både ha skoen og det ekstra foret inni tro?? Hva gjorde dere?

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fleeceforet inni, holder fint til høstvær - spe på med gode ullsokker etter hvert. Barnet jeg bruker dem på for tiden har ikke vært så mye ute i vann at jeg har testet vanntettheten, men i utgangspunktet bruker den å være bra hos Mikk-Line.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke kjøpt sko før det ble nødvendig, er veldig forskjellige hvor store barna er når de er ett år, og da er det lett å bomme på størrelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kjøpt før barnet kan gå ordentlig. Mange går ikke før de er godt over året. kan fort være bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...