Gå til innhold

forskyve mensen? haster litt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bursdag om to uker og i den perioden, skal eller har jeg mensen, så jeg lurtepå om jeg kunne få tak i noen piller på apoteket som gjorde at jeg sorskøv mensen en uke???? jeg går ikke på p-piller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men du kan få primolutt av legen så lenge du har stabil menstruasjon og ikke er gravid. (altså, at du er 100% sikker på at du ikke er det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kan man da forskyve mensen?? Jeg er i samme problemstilling som hi, bare at jeg venter mensen når jeg er i syden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE forsyv mensen.. den kommer av en grunn. forsyv heller bursdagsfeiringen om det er dumt at du har uka da. og du som skal til syden kan bruke tamponger... bare varmen kan gjøre at du blør kortere og mindre allikevel. og til dere som ikke visste det, så blør du nesten ikke når du bader i kaldere vann. uansett bruk tampong.

jeg hadde ei venninde som bruker prevansjon og utsatte mensen da hu dro til syden. det endte med graviditet som hun ikke visste om og endte med SA pga masse drikking og røyking ( for å sette det på spissen kan det skje deg også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...