Gå til innhold

Bytte barnehage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så i tvil! Vi har en barnehage vi egentlig er veldig fornøyd med og som jenta vår på 2,5 år trives i. Problemet er bare at de har fryktelig sen ferie hvert år og de har ikke tenkt til å endre på det. De har stengt 4,5 uker fra uke 29. Det betyr at de åpner igjen når skolen begynner. Dette har vært tatt opp gjentatte ganger på foreldremøter over flere år fordi det er et problem for flere foreldre. Men de er ikke villige til å endre noe på det. Det som i tillegg gjør det vanskelig for oss er at min arbeidsplass snakker om å innføre 2-pulje-system på ferieavviklingen. Dvs at 2. hvert år vil jeg være ferdig med min ferie når datteren min og mannen min begynner sin. Det er jo trist!

 

Et annet poeng er at barnehagen ligger på motsatt side av byen fra der vi bor. Det er litt ekstra reisevei, men det er ikke noe stort problem. Litt kjedelig er det at det sannsynligvis ikke er noen der som skal på samme skole som henne når den tid kommer.

 

Hadde dere forsøkt å bytte barnehage? Tenker veldig på at hun er trygg der og kjenner de som er der. Men hun er veldig sosial og trygg så sannsynligheten er stor for at det vil gå bra å bytte også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...