Gå til innhold

Hvordan går det med dere jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er fin. Er utålmodig, og det er visst lillegullet også. Har hatt svake rier siden i går morges, som ble regelmessige i dag morges, men som nå ser ut til å ha dabbet litt av. Så nå håper vi at det gir seg, og gullet holder seg i magen i hvertfall i 2 uker til.

Termin 1. okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin. Er utålmodig, og det er visst lillegullet også. Har hatt svake rier siden i går morges, som ble regelmessige i dag morges, men som nå ser ut til å ha dabbet litt av. Så nå håper vi at det gir seg, og gullet holder seg i magen i hvertfall i 2 uker til.

Termin 1. okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin. Er utålmodig, og det er visst lillegullet også. Har hatt svake rier siden i går morges, som ble regelmessige i dag morges, men som nå ser ut til å ha dabbet litt av. Så nå håper vi at det gir seg, og gullet holder seg i magen i hvertfall i 2 uker til.

Termin 1. okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! :)

Her går det treeeeigt synest jeg ;) Er så ufattelig lei! Har bekkenløsning som gjør at jeg ikke sover om natten, og er 100% sm :(( Får ikke gjort noe som helst. Alt er vondt. I tillegg har jeg mye messmerter, og kynnere. Ja, klage, klage ;P hehe

Er bare 33 uker på vei, så har enda en stund igjen. Men håååper jeg får en ukes tid før da..har ikke gått på ovetid med de to andre, så håper jeg slipper det nå også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er god og er i full jobb, det er jeg glad for. Nyter å være gravid:) Fødte en mnd før tiden forrige gang, men håper å kommer nærmere termin denne gangen. Er jo best for babyen å få vokse seg fin og ferdig inni magen.

 

Lykke til med de siste ukene damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puh, j er egentlig ikke lei, ikke problemer med bekken, smerter eller at j er stor eller tung osv....men j kløøøør! : ( ååh, d er helt forferderlig, j sover ikke om natta pga kløe! d blir ikke bedre heller! så j kjenner at hvis ikke d gir seg snart, så tror j at j kan bli mannevond!

Men er ellers i fin form...trener fortsatt omtrent hver dag : )

kjenner ogdå at j tenker mye på hvordan han har d der inne...er min første, så er vel mer eller mindre normalt å gå og lure og håpe på at alt er bra med småen : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er vel grei, men det begynner å bli tungt. Er 35 uker på vei nå.

Sliter med å sove da pga at det ikke finnes noen gode sovestillinger og vondt bekken. Men men, 5 uker igjen, max 7 :-D

Skal bli godt å få han ut da, og ikke minst gleder jeg meg til å spise Birkebeinerskinke! Er så fysen på det, så tror jeg må pakke det i sykehusbaggen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...