Gå til innhold

HJEEELP!! tidligere mage med nr 2, eller tvillinger??

bolla10

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid for andre gang. Nå er jeg i uke 11, men magen er blitt bra stor allerede.. Har tvillinger i familien på både min og sambo sin side.. Så jeg tenker mye på om det kan være to der inne. Men jeg har pdd. ikke vært så dårlig at jeg har kastet opp da..

Eller er det rett og slett vanlig med tidligere mage ved flergangsgravid?

*gruble gruble*

Noen som har det på samme måte her inne???

Fortsetter under...

Jeg fikk mage med en gang med nummer 2, dette er helt normalt, kroppen "husker" hvordan den var sist. Jeg hadde også tidlig stor mage med både nummer 2 og nå med nummer 3. Det kan også være forskjell hvis du bærer gutt eller jente. Jeg har jente som nummer en, gutt som nummer to og venter nå ei jente til. Jeg hadde mye mer mage med gutten enn første gang eller nå. Lykke til!!!!!

Annonse

Jeg begynte med gravideklær i uke 8, var andre svangerskap og jeg ventet tvillinger.

Når det er sagt ble jeg ikke så mye større på slutten med to i magen, og gikk opp 4 kg mindre med 2 enn med 1.

Er du usikker ta en ullyd, er det 2 er det greit med tidlig oppfølgning.

Jeg hadde ofte kontr på sykehuset fra uke 7, og frem til fødsel.

Hei Bolla:) Jeg er i uke 11+4.. og er sjokkert over kula på magen allerede.. Med min første som kom 08 fikk jeg seeeent mage, og ble bekymra for om det var noe inni der i det hele tatt..haha. Men denne gangen har jeg tenkt mere, hvor stor skal jeg bli, når det synes så godt allerede..he..Jeg så bare et hjerte på ultralyd, så det er nok bare en inni der..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...