Gå til innhold

For noen grusomme barnevogner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å giiid a meg så kresen vi er. Nepeskrell!!

Skrevet

Syns de er freshe jeg! ;) Like før jeg vurderer en av dem selv! ;D

Skrevet

syns de er freshe jeg! Kunne tenkt meg en slik selv! :D Kanskje ikke med blomstermønster på, men den beige og svarte er jo bare kjempefin! :D

Skrevet

Reto brun, retro og premium synes jeg var fine :-)

Skrevet

Alt er bedre enn svart i alle fall! Så bra at det er på vei ut. Har aldri klart å venne meg til det. Ser ut som om de triller rundt på Rosemarys baby hele gjengen. Svart og baby hører liksom ikke helt sammen.

Skrevet

Disse har vært diskutert her inne før, og folk som har dem er stort sett fornøyde. Designet er visstnok litt kopi/"ripoff" fra et mye dyrere merke, ble det sakt, men jeg husker ikke hvilket dyrt merke dette var. Synes de er helt ok jeg, men ikke til meg siden jeg trenger en mindre og lettere vogn og har kjøpt ABC cobra. :)

Skrevet

Åh måtte du si det? Mine stakars gravidlyster.... hvor får man tak i neper nå for tiden? Tror jeg dør om jeg ikke får det! hihihi =)

Skrevet

Ja det er nok det. Siste gang jeg så disse het overskriften her på forumet "En venninne av meg har startet nettbutikk." men det er jo ikke noe galt i å støtte vennene sine, er det vel? Jeg synes det er ok å drive snikreklame. Selv reklamerer jeg gjerne for gode produkter, selv om jeg ikke kjenner noen som har butikk. =)

Skrevet

Det er den samme dama som legger ut diverse inlegg om desse vognene. For å skape blest om nettbutikken sin.

Skrevet

Jaja... hvorfor ikke? Vognene er jo fine de. =)

Skrevet

Joda , det er heilt greit å reklamere. Men det er måten det gjøres på som er så tåpelig og barnslig.

Skrevet

Sant nok. Men ser man det fra kjøperens side, driter man jo i hvordan man fant linken, og gleder seg kun over å ha fått kjøpt en billig vogn. =)

Skrevet

Jeg har den svarte med orangsje blomster, bare noen små forskjeller.. Jeg kjøpte min hos anna och axel i sverige for 3000kr svenske:)

Syns den er kjempe bra og mye kulere å gå med noe som er annerledes.

Skrevet

Dette er ikke snikreklame, i så fall er det noen som gjør det for meg..

Jeg har andre,gode måter å reklamere på, som forhåpentligvis fungerer bedre enn å bruke slik overskrift på et forum. Vi reklamerer rundt forbi på nettsider og forumer, og bruker finn.no mye.

Hilsen eier av no1barnevogn.no

Skrevet

Eg synest ærlig talt at både ballerina lily og ballerina petunia var LEKRE :o)

Det fins ordentleg stygge vogner og (sjølv om eg ikkje klarar å finne igjen nettsida akkurat no) :o)

Skrevet

Jeg syns vognene er fine jeg, og har faktisk bestilt vogn der. Ballerina White Orchidea var den jeg valgte.

Venter på at den skal komme nå!! :)

Skrevet

Jeg har sett mye verre enn dette. Greit nok at det var mye prangende mønster der, men det var også noen som var litt nedtonet. Vognene var ellers klassiske og stilige i utformingen.

Synes disse moderne vognene som f.eks Troll eller hva de heter og bagvogner med 3 hjul, er mye mye styggere.

Skrevet

Ja, de er helt jævlige. Ser billige og simple ut.

Skrevet

Jeg syns de er kule jeg .

Skrevet

Kan en barnevogn være grusom?

Krig og sult er grusom.

Miste et barn er grusomt

Massemord er grusomt.

Barnevogn? Nope ikke grusomt.

Synes forøvrig de var veldig fine:)

Skrevet

Har aldri hørt noe negativt om dem jeg, i allefall. :) Det er jo ikke nødvendigvis det dyreste som er det beste heller. Syns de ser mer enn bra nok ut jeg, i allefall. (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...